“Förstklassig Restaurang”
Omdöme om Gustus Gastrobar

Gustus Gastrobar
Rankad som nr 1 av 46 Restauranger i Kungälv
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Det här var en fantastisk upplevelse i Kungälv.
Min dotter och hennes familj bor här och hade bokat denna underbara restaurang för påskmiddag/födelsedagsmiddag.
Enormt mysig inredning och lokal och fantastisk personal.
Ska vi sedan prata om maten så var den topp 5 i mitt 52 åriga liv.
Vi åt först en ost och charkplanka till förrätt. Till varmrätt så provade vi allt från fiskgryta till bräserad griskind och hemmagjorda köttbullar till barnen. Allt avslutades med chokladtryffel, chokladpastej, vit chokladtryffel, glass och ett par Cream brulée.
Till detta så fanns det sedan en uppsjö av vin och en hel massa öl från lokala microbryggerier.
Tack för en oförglömlig kväll och på återseende.

Datum för besöket: april 2018
Tack Odyssey723160

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Den överlägset bästa gastropuben i Kungälv! Krögaren som är en Kungälvsprofil har lyckats väl! Vällagat käk helt enkelt!

Datum för besöket: mars 2018
Tack kallepee
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat, bra priser, trevlig personal, fin inredning och miljö. Kommer absolut besöka igen. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: november 2017
Tack Anders Å
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Trevlig personal och god och spännande mat(åt griskind)Bra bemötande och intressant interjör.Rekommenderar gärna till mina vänner o bekanta.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Ambassador799478
MIKAEL J, Ägare på Gustus Gastrobar, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

Tack för ditt fin omdöme!

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Personalen är intresserad o berättar vad du som är på tallriken. Trevligt o "läser av" kunderna, skämtar om det passar m.m.

Datum för besöket: november 2017
Tack Anders B

Kul att ni var nöjda!

Resenärer som tittade på Gustus Gastrobar tittade också på

Kungälv, Västra Götalands län

Besökt Gustus Gastrobar? Berätta vad du tyckte!