Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Boendet var helt ok, vandrarhemsstandard med hotelltouch. Rummen slitna men ganska mysiga. Sköna sängar, trevlig personal. Bra med parkering utanför dörren. Tyst och lugnt men det kanske berodde på att det inte var så många människor i restaurangen pga vädret. Kan tänka mig att det är ganska lyhört om restaurangen har musik eller fest.
Sjukt bra läge mitt i vackra Mollösund.
Man äter frukost på systerrestaurangen Hamna vilket kändes jobbigt till en början. När man sen gick dit i regnet och fick lokal yogurth, egengjord müsli, en god kärleksmums och en fantastisk utsikt gav det ett extra plus!

Maten på värdshuset var dyr. Alldeles för dyr.
Baksidan känns sjabbig.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack MygganofSweden
Omdömet skrevs 28 februari 2018

Mollösund levererar alltid. Rummen på värdshuset är små, men rena och fina. Rum 1 och 2 har balkong med fin utsikt. Maten är mycket bra, men servicen kunde varit bättre. Ibland haltar det rejält med tiderna och någon gång har vi gått därifrån på grund av långsam service. MEN ibland är det riktigt, riktigt bra och vi kommer gärna igen.

Rumstips: Rum 1 eller 2
Datum för vistelsen: mars 2017
Tack LottaHammarstedt
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Återbesök efter 5 år och det serveras fortfarande kanongod mat!
Servicen lämnade lite att önska men maten var rakt igenom fantastisk och det bjöds på smakkombinationer som var oväntade och mycket goda.
Atmosfären på verandan är härlig oavsett väder.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Shaisan
Omdömet skrevs 13 juli 2015

Vistelsen började med upptäckten att jag gjort en felbokning – inte rolig! Personalen var trevlig och kunde snabbt ordna fram ett annat rum. Båda rummen jag fick se i och med missen, var relativt små men fungerar bra för en natt. Det var rent, i lantligt charmig stil. Badrummet var i minsta laget, och duschen blötte ner stora delar av golvet utan att det fanns något att torka torrt med.
Till frukost bjöds på en enklare buffé: fil, mjöl och flingor, ett par sorters bröd, kallskuret, ägg, äggröra och bacon – samt dryck.
Wärdshuset ligger vackert, men helheten räcker inte ända fram för att få mig att längta tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2015
2  Tack Susanne P
Omdömet skrevs 18 februari 2015 från mobil enhet

Vi firade Valentin på detta värdshus och fick ett rum där de gamla golvplankorna var framtagna! Resten var så där "lagom modernt" och oklanderligt rent. Utsikten över hamnen är också värd att nämna. Menyn dominerades av läckerheter från havet och maten smakade himmelskt!! Trevlig och tillmötesgående personal därtill, gör att vi gärna kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2015
1  Tack Topp1973