“Härlig miljö och god mat”

Kosters Tradgardar Cafe
Kök: Hälsokost

En vegetarisk meny från gårdens producerade råvaror, testade lunch i maj solen vid den lilla dammen, super mysigt med alla djur i närheten. Massor av besökare väl utspridda som njöt av god mat i solen och ett glas. Mycket trevlig personal och en annorlunda upplevelse .

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Anders R

Vi besökte Kosters Trädgårdar i maj för lunch i vårsolen. Vi togs emot av mycket serviceminded personal i en härlig miljö. Valde dagens gröna med hummus & brödkorg som tillbehör. Dagens gröna bestod av en härlig komposition av olikfärgade morötter, linser & sallad. Det hela smakade underbart. Hummusröran var gjord på gråärtor och ackompanjerade av almfrön, spännande, nytt & gott. Till detta serverades ett urval av vita naturviner som var mycket delikata. Det hela avslutades med kaffe och chokladkaka. Även detta mycket bra. Totalt sett ett härligt ställe, som vi definitivt återvänder till i sommar.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Olof K
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Vi besökte Kosters Trädgårdar i juli. Underbart ställe att vara på & strosa runt bland de fantastiska odlingarna. Vi hann vid flera besök klara av såväl fika, lunch som pizzakväll. Vid alla besök mottogs vi av supertrevlig personal i jättefin omgivning. Allt som serverades var präglat av ett genuint hållbarhetstänk. Mycket bra mat och pricken över iet var pizzan med god lokaltillverkad öl, strålande vit surdegspizza. Sammanfattningsvis ett lysande ställe som vi gärna återvänder till & varmt rekommenderar

Datum för besöket: juli 2020
Tack Olof K
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt café och restaurang på Sydkoster. Goda vegetariska pizzor och grymt bra lokal öl. Perfekt service.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack niki169
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Fint ställe men otroligt besviken på maten. Utbudet var riktigt dåligt, inget på menyn lät gott. Vi beställde till slut en sallad och en soppa med selleri och linser, båda rätterna var orimligt dyra. Soppan var grå, blaskig och smaklös. Salladen var ätbar men inte ok för det priset. Fikabrödet såg bättre ut men även det dyrt. Ät inte lunch här.

Datum för besöket: juli 2020
Tack MnMgbg

Resenärer som tittade på Kosters Tradgardar Cafe tittade också på

Sydkoster, Västra Götalands län

Besökt Kosters Tradgardar Cafe? Berätta vad du tyckte!