“Wow! Vilket fantastiskt hotell!”

Albert Kök Hotell & Konferens
Rankad som nr 1 av 96 Restauranger i Trollhättan
Kök: Svenskt
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten

Vilken personal!
Vilket ställer! Rekommenderar detta hotell varje dag i veckan!
Kommer jag tillbaka så är ni ett självklart val.
Tack för god mat och bra service !

Tack Filip L

Omdömet skrevs 25 april 2021

Jätte jätte jätte god mat, sjukt god! Otroligt trevlig personal i reception och restaurang. Fina rum med fantastisk utsikt. Sa jag att maten var otroligt god?

Tack rogerpP844QF
Rickard Halleröd, Ägare på Albert Kök Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir. Välkommen åter

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Det var många år sedan vi besökt Alberts senast. Då som nu blev vi mycket nöjda. En underbar nässelsoppa med poserar ägg att börja med. Lamm rostbiff med primörer o en härlig skysås, mycket gott. Avslutas med créme bryle. Toppen bra mat o service. Utsikten över över vattnet är betagande. Rummet var fint men lite slitet men rent. Fin frukost men bedrövligt kaffe. Kan rekommenderas.

Tack W7648KYthomase

Tack för ert omdöme. Vi lovar att se över kaffet till nästa gång. Vi gillar också gott kaffe

Omdömet skrevs 2 februari 2021 från mobil enhet

För mindre än en vecka sedan var jag på Alberts och åt Alberts lyxlunch, som är en trerätters för 495 kr med valfri huvudrätt från dagens lunchalternativ. Tog dagens fångst. Det var den godaste fiskrätt jag ätit på mycket mycket länge. Sejen var perfekt tillagad och smälte verkligen i munnen tillsammans med den smakrika hummersåsen och den vansinnigt goda kokta spetskålen m.m. Var också väldigt nöjd med förrätt och efterrätt.
Urgott alltsammans! Måste också varmt rekommendera champagnen från Gaidoz Forget med namnet Carte D'Or Brut för 145 kr glaset. Mycket bra val av Alberts att köpa in denna. Så god. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Julbordet i december var helt förträffligt.
Funderar annars på om Alberts aktivt arbetar för att få en stjärna i guiden eller om ägarna tänker att det skulle kosta mer än det smakar? Nyfiken.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Malin G

Hej
Tack för ert besök och fina omdöme. Vårt mål är inte en stjärna utan att alla våra gäster ska känna sig som stjärnor. Vi älskar våra gäster.
Välkomna åter

Omdömet skrevs 18 november 2020 från mobil enhet

Har vid två tillfällen haft nöjet att spendera natten här och inta en trerätters meny.
Rummen är fräscha och har vacker utsikt mot älven. Personalen är genomgående väldigt trevliga. Verkligen rätt personer på rätt plats!
Både middag och frukost är enastående.
Kan varmt rekommendera denna pärla!

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Esmiso

Tack snälla för glad läsning. Det ger oss härlig energi att fortsätta med det vi älskar.
Välkomna åter

Resenärer som tittade på Albert Kök Hotell & Konferens tittade också på

Trollhättan, Västra Götalands län

Besökt Albert Kök Hotell & Konferens? Berätta vad du tyckte!