“Lunchhak”
Omdöme om Restaurang Briggen

Restaurang Briggen
Rankad som nr 29 av 87 Restauranger i Trollhättan
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bra lunchrestaurang med blandade rätter. Beställer i kassan och hämtar när det är klart. Trevlig personal. Goda burgare.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 856j_rgenl

Omdömet skrevs 7 mars 2018

hmm..tror inte jag äter mer här. Maten var nästan ok - lite för mycket fett i potatisen..lite för smaklös pannbiff, tråkig lokal...så nästa gång får det nog bli något annat.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Peter S
Omdömet skrevs 28 december 2017

Om man snabbt vill ha en lunch och inte har några större pretentioner så kan man riskfritt äta här. Det är en uppsnofsad personalmatsal där maten slevas upp bakom disken och serveras till kön. Men är man ändå på Överby och ska äta så finns det bättre alternativ 10 meter från Briggen.

Datum för besöket: november 2017
Tack Tommy S
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Maten var inget vidare. Ville ha fiskwallenbergarna men de var så hårt stekta att de var kolsvarta på utsidan. Frågade efter normalstekta men det fanns inte.... fick dock reda på att de var mjuka inuti....
Fick bli fläsknoisette. Den var däremot mer kokt än stekt. Grå, hård och smaklös.
Tråkigt bröd och salladsbord dessutom.
Här får man nog spotta upp sig lite nu när det kommit en konkurrent mittemot.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack CLundberg55
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat det är en kombination som passar mig.
Väl värt ett besök.
Vi var 4 som åt, två åt fisk och två åt kött. Alla fyra var lika nöjda.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Anna G

Resenärer som tittade på Restaurang Briggen tittade också på

Trollhättan, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Briggen? Berätta vad du tyckte!