“Sämre än förra gången.”

Thai Singbar
Rankad som nr 47 av 94 Restauranger i Trollhättan
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Tråkig mat som inte smakar något. Dessutom så är den kall. lokalen är inte mycket att hurra för den heller. Glassen och den friterade bananen var ok. Skall försöka komma ihåg att inte gå hit igen.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Peter S

Omdömet skrevs 17 september 2019 från mobil enhet

Bra lunchbuffé, även för mig som vegetarian. Får ge ett plus i kanten för att det även fanns vegetarisk sushi!
Lite trevligt med mjukglassmaskin till efterrätt även om tillbehören till glassen fattades.
Vällagad mat till ett bra pris.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Amandaosara
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Testat några gånger för sakens skull men nej, inte mer. Mat som serveras på repiga plasttallrikar, hur ohygieniskt är inte det? Och går man dit efter lunchtid så sitter alltid samma alkisar och sölar i sitt hörn. Varför låter man dem fortsätta köpa öl? Naten är ok men där stannar det.

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack Maria F
Omdömet skrevs 3 juli 2019

6 grabbar på standard lunch. Ingen service. Betala och ät och tyck inget, Tråkig miljö. renovering behövs!!

Datum för besöket: juni 2019
Tack Jan L
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Jag var lite skeptisk efter att ha läst flera negativa omdömen. Jag var dock nöjd med lunchen som innehöll, sushi, salladsbord, flera thailändska varmrätter, friterad kyckling samt Dim Sum. Till efterrätt friterad banan på buffén samt mjukglass och frukter. Kaffe och dryck ingår ( självservering ) Det var många gods rätter på bordet. Gillade särskilt den panerad kycklingen med ostronsås. Väldigt prisvärt under hundringen!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack MargaretaE

Resenärer som tittade på Thai Singbar tittade också på

Trollhättan, Västra Götalands län

Besökt Thai Singbar? Berätta vad du tyckte!