Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com116 US$
Priceline116 US$
Travelocity116 US$
Vio.com116 US$
ZenHotels.com120 US$
Omdömet skrevs 10 september 2022 från mobil enhet

Pärla
Ett gulligt hotell med personlig prägel. Jättefint bemötande, god och generös frukost med känsla. Små rum med bekvämt, fräscht och fint. Parkeringsplatser på gården. Letar du efter ett prisvärt hotell bortom kedjorna boka Bele. Hit återvänder vi gärna!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack 15Clara
Svar från företaget:Svarade 12 september 2022

Hej Clara. Stort tack för din feedback. Härligt att höra att du uppskattade vårt hotell och även frukosten. Välkommen tillbaka igen till oss på Bele. Hälsningar Marita

Omdömet skrevs 10 september 2022

Rent och fräscht, rejäl frukost. Kul med lite gammal stil men ändå modernt på rummen. Trevlig personal. Bra med parkering på baksidan av hotellet. Nära strandpromenad vid älven och promenadstråk mot slussarna.
Lite ljudligt från gågatan om du får rummen med balkong. Aningen lyhört från grannrum.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Helen A
Svar från företaget:Svarade 12 september 2022

Hej Helen. Tack för dina fina feedback. Vad roligt att höra att du uppskattade att bo här hos oss på Bele. Varmt välkommen tillbaka. Hälsningar Marita

Omdömet skrevs 28 juli 2022

Vi skulle bara bo där i 3 nätter och göra utflykter därifrån. Sen blev det ju inget bra väder för att åka till västkusten och titta runt. (Blåst o regn)
Så vi stannade kvar och det ångrar vi inte.
Vi har haft jättetrevligt på hotellet o i stan. Var mer att
se än vi trodde.
Bara lekplatserna var värda att se
Yvonne o Bengt

Tack L1361URyvonnel
Svar från företaget:Svarade 30 juli 2022

Hej Yvonne & Bent. Tack för er fina feedback. Vad roligt att höra att ni uppskattade både Trollhättan och Bele . Varmt välkomna tillbaka. Hälsningar Marita

Omdömet skrevs 25 juli 2022

Mysigt och hemtrevligt hotell med bra läge mitt i Trollhättan. De rum vi fick tilldelade var ganska små men funktionella. Mycket bra frukost, här fanns allt man kan begära. Extra plus för parkering inne på gården, som låstes under natten.

Tack 186mikaelp
Svar från företaget:Svarade 30 juli 2022

Hej. Tack för din fina feedback. Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss här på Bele, det uppskattar vi. Varmt välkommen tillbaka. Hälsningar Marita

Omdömet skrevs 15 juli 2022 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotel för ordet personlighet är nyckelord.
De gamla detaljerna finns kvar men allt som krävs för ett modernt hotell finns där så som sköna sängar och fräscht badrum.
Fantastisk ägarinnan som kommer med tips och ordnar fika med hembakt.

Rumstips: Checka in i tid för att få p-plats på innergården.
Tack 640larsb
Svar från företaget:Svarade 15 juli 2022

Hej Lars. Stort tack för din fina feedback. Vad glada vi blir när våra gäster trivs hos oss och att du uppskattade våra hembakade kakor. Varmt välkommen tillbaka. Hälsningar Marita