Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Underbar personal på ett personligt hotell i centrala Trollhättan. Här kan man känna sig hemma med då bröd mm bakas på hotellet.
Det enda som inte var helt ok var städningen, då tidigare gästs sopor var kvar.
Trots detta rekommenderas Bele.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack hanssusanne1962
Svar från företaget:Svarade 25 september 2020

Hej
Tack så jättemycket för er feedback.
Såklart är vi jätteledsna för missen med soporna. Det får ju bara inte hända, men nu gjorde det det.
Vi ber så mycket om ursäkt för detta och hoppas att ni återkommer trots denna fadäs.

Önskar er en fin höst och varmt välkomna tillbaka till oss.
Vänliga hälsningar Johanna

Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Otroligt charmig miljö med mycket historia. Rent och städat överallt, utsökt hemmabakat fika och väldigt sköna sängar! Läget är jättebra, ligger mitt i stan och gångavstånd till allt. Mycket trevlig frukost med många valmöjligheter.

Perfekt, hade gett mer än 5 om möjligt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack goofyxz
Svar från företaget:Svarade 28 augusti 2020

Hej!
Tack så hemskt mycket för din fina feedback.
Härligt när gästerna är nöjda. Vi vill ju att det ska kännas som hemma och att man skall trivas.
Vi hoppas då på ett återseende och önskar dig en riktigt fin höst.

Varma hälsningar Johanna/Hotell Bele

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Hotell Bele ligger mycket centralt i Trollhättan, men tack vare att rummen vetter mot en gågata så störs man i alla fall inte av någon biltrafik. Hotellet känns väldigt personligt och har charm - det är lite som att flyttas tillbaka till det tidiga 70-talet. Vårt rum var på gränsen till trångt, men vi erbjöds ett större rum mot ett mycket beskedligt tillägg. Eftersom vi ändå bara skulle sova där så nöjde vi oss dock med standardrummet.
Mycket trevlig, välkomnande och hjälpsam personal. Fin frukost, inklusive hemlagad marmelad och varm mat. Det fanns även möjlighet att sitta utomhus, om man så önskade. Det var också helt okej att ta med sig frukosten till rummet och äta på balkongen. Gratis parkering på innergården.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack LasseB299
Svar från företaget:Svarade 13 augusti 2020

Hej Lasse
Tack så jättemycket för din fina feedback.
Extra glada över att ni uppskattade vår hemlagade marmelad. Ligger mycket kärlek bakom den.
Vi hoppas så klart på ett återseende när ni far igenom Trollhättan nästa gång.
Önskar er en fin sensommar.

Soliga hälsningar Johanna

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Det andas gamla tider här. Mycket trevligt bemötande. Gratis parkering på innergård och eftermiddagsfika när vi kom. Underbar frukost med hembakt bröd. Tyst och lugnt med stor härlig balkong i västerläge

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Annaakerstroem
Svar från företaget:Svarade 23 juli 2020

Hej Anna

Tack för att du tog dig tid att skriva. Vi är jätteglada över din feedback och att ni trivdes hos oss.
Har ni vägarna förbi Trollhättan igen så är ni såklart varmt välkomna till oss igen.
Ha en fortsatt fin sommar.

Vänliga Hälsningar Johanna

Omdömet skrevs 10 juni 2020 från mobil enhet

Jättemysig hotell med retrostil. Mycket bra personligt bemötande från ankomst till utcheckning. God frukost med stort utbud med bl.a. hemmagjord marmelad och müsli. Smörgåsar, kakor, kaffe och te fanns tillgänglig dygnet runt. Kan varmt rekommendera detta prisvärda trevliga hotell.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack ingridg657
Svar från företaget:Svarade 16 juli 2020

Hej Ingrid

Tack så mycket för din feedback.
Härligt att er vistelse var till belåtenhet. Då hoppas vi på att vi ses igen.
Ha en fin sommar och varmt välkomna tillbaka till oss.

Mvh Johanna Lilja