Innovatum Science Center
Öppet i dag: Stängt
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Trevligt ställe för kreativa barn.

En vuxen och en 16-åring besökte Innovatum under ett besök i Trollhättan. Hade läst att köerna ... läs mer

EllaKaramella

Universe
från mobil enhet
Läs alla 90 omdömen

Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Besökte med barnbarn, 2 resp 6 år. Sanslöst bra. Fem timmar sa bara vips. Bra ordnat för många åldrar.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Jan L
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Vi gick dit och trodde det var ett science center för varierande åldrar men jag skulle säga att detta främst riktar sig till de lite yngre barnen.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Amandaosara
Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Vi var tre vuxna och tre barn i åldern 3 och 11 år. ALLA hade jätteskoj! Nu hade vi bara 1,5 timme men hade lugnt kunnat tillbringa en hel dag där. Fanns massa aktiviteter vi inte kunde delta i. Bra restaurang också.

Tack cadja
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Vi gjorde en utflykt till Innovatum från Göteborg. Det fanns väldigt mycket att görs och barnen älskade det. Vi var där i ca 2h men hade nog kunnat vara där lika länge till. Snyggt och väl inrett modernt sciencecenter.

Tack Il_Professore_80
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Science center är en förträfflig plats med pedagogiskt upplagda program för lärande inom ett stort antal områden! I samma lokaler ligger en restaurang och café med bästa varor. Eget bageri med makalöst gott bröd, speciellt limpan med nötter, örter och olika frön. Vägg i vägg ligger SAAB-muséet med Trollhättans bilhistoria. Läckert för stora och små! Ett mycket tilltalande utflyktsmål som boende i Trollhättan eller turist!

Tack Hans-Olof S