Öppet i dag: Stängt
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Trevligt ställe för kreativa barn.

En vuxen och en 16-åring besökte Innovatum under ett besök i Trollhättan. Hade läst att köerna ... läs mer

Omdömet skrevs 18 juli 2020
EllaKaramella
Särö, Sverige
från mobil enhet
Bra utflykt

Vi gjorde en utflykt till Innovatum från Göteborg. Det fanns väldigt mycket att görs och barnen ... läs mer

Omdömet skrevs 7 juli 2019
Il_Professore_80
Universe
från mobil enhet
Läs alla 91 omdömen

Omdömet skrevs 2 september 2014

29 augusti 2014 samlades 260 personer från Trollhättan, Falköping, Göteborg, och andra orter på Innovatum, Trollhättan - Lilla Nova Arena - för introduktionsutbildning rösträknare Länsstyrelsen Västra Götaland.

En stor sal - kylig - en krävande utbildning - 15-26 september samlas vi återigen för att räkna röster för hela Västra Götalandsregionen med sammanlagt 49 kommuner, däribland Göteborg där jag själv kommer från.

Ser fram emot en krävande upplevelse och människor att träffa :-)

Datum för upplevelsen: augusti 2014
Tack Katarina B
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 augusti 2014

Alldeles för mycket grejer för barnen att leka med, de älskade det interaktiva video-vägg spelet som var höjdpunkten.

Tack nissan1515
Omdömet skrevs 6 augusti 2014

Ett Sience center för alla åldrar. Unik Trollhättehistoria blandat med framtidsvisioner och experimentverkstäder. Mycker interaktivt för enskilda och grupper. Mycket upplevelse. God cafeteria och resturang i samma lokaler.

Datum för upplevelsen: maj 2014
Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 15 juli 2014

Mycket nöje för alla åldrar!
Olika stationer att pröva på, bygga, läsa, titta, uppleva m.m.
Flera verkstäder där även personal fanns för att hjälpa till.
Timmarna bara rann iväg! Vi hade roligt alla tre!
Vi (mormor, morfar och en 4,5 åring) betalade 200kr.
Servering i samma lokal.

Datum för upplevelsen: juli 2014
Tack elisabetvanersborg
Omdömet skrevs 1 juli 2014

Här kan du vistas en hel dag med barnen utan att ha tråkigt en enda sekund. Är du det minsta tekniskt intresserad har du massor att upptäcka. Det passar alla åldrar. Restaurangen intill erbjuder dagens lunch och fika. Väldigt gott! Men du kan också ha med dig egen mat på Innovatum. Det finns särskilda bord för det. Alldeles intill ligger Saabmuséet.

Datum för upplevelsen: april 2014
Tack Carin J