Spara
Höjdpunkter från omdömen
Ett bra köpställe

Etage Shopping på Överby är ett köpcentrum som liknar de flesta. Här finns många butiker på två ... läs mer

Omdömet skrevs 26 september 2020
Eje B
Göteborg, Sverige
Har det nödvändigaste

Ett helt ok shoppingcenter utan några som helst överraskningar. Skulle nog säga att det är ... läs mer

Omdömet skrevs 17 september 2019
Amandaosara
Habo, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 36 omdömen

Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Hej!!!
När jag och var Trollhättan så ville vi åka shoppa lite så vi åkte in till Överby och handla lite. Där fanns det olika restauranger och café och en yoghurt-bar. Sen så gick vi in på djur-magasinet. Där fanns det mycket djurmat och djur-utrustning.
Även trevlig personal. På Överby finns det affärer för alla och alla jag känner som har varit där har minst 3
favorit-affärer.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Linn B
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Trevlig samling butiker, bra caféer och restauranger. Vill tipsa om Kebabsalladen på Etagegrillen, snabbmat men ändå fantastiskt fräscht och gott.

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack 567catarinac
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Luftig galleria med de vanligaste klädkedjorna/butikerna men också några lite annorlunda. Du kan äta en lätt lunch, fixa naglarna och klippa dig, efter att du hämtat ut medicin på apoteket och köpt djurmaten också. Ingen speciell galleria, men inte dålig heller.

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack 765paulap
Omdömet skrevs 6 augusti 2016

Känns fortfarande nytt men har funnits i dryga 10 år. Att de större butikskedjorna har etablerat sig här tycker jag är ok. Genererar jobb och skattepengar till kommunen. Stammis blir jag aldrig, men springer in akut ibland när jag ändå är på Överby och handlar i de stora livsmedelsbutikerna.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Berit z
Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Stort urval av affärer, fika och restauranger. Trevlig stämning och alltid lockande erbjudanden. Passar alla årstider och väder!

Datum för upplevelsen: juni 2016
1  Tack a_dtc