• Frukost ingår
Hotell Bele(Trollhättan)
  • Fri parkering
Scandic Swania(Trollhättan)
  • Frukost ingår
Spirans Rum och Logi(Trollhättan)
  • Fri parkering
Vallmo Logi(Trollhättan)
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

..hotell. Valde ett enkelrum, saknade tydlig skyltning på våningsplanet om var rummet låg, gick lite fram och tillbaka innan jag hittade. Sängen i smalaste laget men bekväm. Wi-fi fungerade utan problem, frukosten serverades i anslutande resturang som förövrigt hade riktigt god mat.
Trevlig och vänlig personal. Kommer man med egen bil så var det inga svårigheter att hitta parkering.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Jocke J
Omdömet skrevs 4 december 2017

Stort fint rum, vi valde ett familjerum och vi var 2 vuxna och en tonåring, stor dubbel säng 180cm samt en 90cm säng i andra ändan av rummet, däremellan bäddsoffa och bord samt tv, det fanns även ett sängskåp att fälla ut så man kan då vara 5st vuxna, ingen utsikt dock då det är två takfönster bara, dush och toalett där det var stopp i handfatet samt att det satt löst.
fin launch del i receptionen med gott om dagstidningar osv,
Frukosten som ingick var god men lite fattig, smörgåsgurka tex men ingen leverpastej!! köttbullar o bacon men ingen korv!! inga pannkakor eller våfflor heller.

Tips för att välja rum: Familjerummen är stora och luftiga.
  • Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack jonaseverlund
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Trevlig stämning men ett mycket enkelt hotell. Rummen är ovanligt små och sängen smal. Hamnar man på första våningen mot gården får man ett trist tak som utsikt. Ganska lyhört, kunde höra grannens tv genom väggen. Frukosten enkel men ok.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Daniel H
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

detta hotell är ett klassiskt hotell men många möjligheter till stadens alla tillgångar. min arbets resa har varit fenomenal då frukosten har bra öppet tider och jag har haft nära till efärer efter en tung jobb vecka

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack sonniea2017
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Bra läge mitt i stan. Vi upplevde att det var för lite personal vid frukosten, man hann inte med att fylla på. Annars var allt ok och personalen var vänliga. Kul att sitta på hotellets balkong och titta på mycket folk under Fallens dagar då vi var där.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Inger A