Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com139 US$
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Vid vårt besök fungerade inte ventilationen så det var absolut ingen luft alls i rummet. Det hade vi inte blivit uppmärksammade på. Därav låg sömnkvalitet. Men sängarna var sköna. Ägg och bacon till frukost var gott och personalen (Julia främst) var supertrevlig. Hund med som var så välkommen! Park i närheten att gå till.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack madelenrytterstam
Marcus Eriksson Nordlund, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Hej medelenrytterstam,

Tack för att du tagit dig tid och dela med dig av dina tankar här på Tripadvisor! Jag är glad att ni hade en bra vistelse hos oss bortsett från att ventilationen inte fungerat, det beklagar jag verkligen. Vi har installerat AC på alla våra hotellrum och när den skulle optimeras för vårt hotell så har det varit vissa saker som tyvärr fått lida pga driftstörningar bland annat, jag beklagar som sagt detta.
Jag tar vidare din feedback till personalen men framförallt till Julia som gjort ett så bra jobb och tagit hand om er.

Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande vid incheck.
Rummet (dubbelrum)var inte så stort, lagom till 1person.
Väldigt varmt men öppna man fönstret kände man röklukt från dom som stod nedanför.
Konstigt var nyckelhålet i dörren, det var så högt upp.
Jag är 162 och jag nådde inte upp.

Väldigt mjuk säng och låga kuddar. Fick ont i ryggen.
Dörrarna till rummet blev en väldig smälla när folk släppte dörren.

Kvällsmåltiden var ris och nån gryta. Grytan såg inte så aptitlig ut och riset var inte ens färdigkokt

Frukosten:
Frallan var god, pannkakorna och äggröran var helt ok.
Satt där i ca 15-20minuter. Nutella burken var tom, melonbitar var 3st ynka som låg på en tallrik, smooothie var knappt något kvar i flaskan. Det fylldes aldrig på när jag satt där..

Bokar ni här, skriv att ni vill ha rum mot gården/baksidan annars hör du varje bil som passerar.

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen

Hej missepissen,

tack för din recension här på Tripadvisor.

Ja, det låter onekligen konstigt med nyckelhålet sittandes på en högre höjd än 162 cm, det är inget vi känner igen faktiskt så du får gärna återkoppla till oss vilket rumsnummer du hade så får vi titta på det, vi har aldrig hört något sådant innan nämligen.
Vi har installerat AC på alla våra hotellrum så det var tråkigt och höra att du upplevt att det varit varmt, tveka inte att säga till på plats så vi kan försöka hjälpa dig på bästa sätt när du är här för att vistelsen ska bli så bra som möjligt.
Jag tar vidare dina tankar till våra avdelningschefer för uppföljning på det du skriver.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 juni 2021

Mysigt hotell med hemmakänsla. God fika och kvällsmat som ingår. Det pågår renovering och aircondition håller på att installeras på rummen.Detta kommer underlätta då det sommartid blir väldigt varmt på rummen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack YogaAnnika
Rebecca Sparrhammar, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej Annika, tack för senaste besök! Vad roligt att du hade ett bra upplevelse hos oss. AC kommer blir kanon och renovering blir klart inför sommaren. Hoppas vi ses snart igen på Clarion Collection Kung Oscar.

Omdömet skrevs 20 februari 2021

Bra hotell, tycker om att det serveras kvällsmat. Parkering service ingick.. trevligt enkelrum.
Vad mer att säga en att jag alltid använder mig av Nordic chice hotell vid övernattning på hotell. Speciellt då Nordic choice collection.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack mariahornsten

Hej mariahornsten,

stort tack för din recension och beklagar mitt sena svar! Jag är väldigt glad att du hade en så bra vistelse hos oss och jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen tillbaka till Clarion Collection Hotel Kung Oscar och Nordic Choice inom kort.

Omdömet skrevs 31 januari 2021

Bra och hjälpsam personal God mat. God
frukost och Sköna sängar . Läget var centralt. Stort minus att de reserverar hotelnatten vid incheckning och vid utcheckning drar de beloppet igen och reservationen ligger kvar i flera dagar.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack m0nkan70

Hej Monika F,

Tack för din recension och dina positiva ord om er vistelse hos oss!
Jag beklagar att det blivit fel vid utcheck och ni blev debiterade samt att vi höll i auktorisationen men dom brukar släppa inom 3-5 bankdagar om det är så att vi inte gör något aktivt med den för att släppa den tidigare. Beklagar detta.