ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande vid incheck.
Rummet (dubbelrum)var inte så stort, lagom till 1person.
Väldigt varmt men öppna man fönstret kände man röklukt från dom som stod nedanför.
Konstigt var nyckelhålet i dörren, det var så högt upp.
Jag är 162 och jag nådde inte upp.

Väldigt mjuk säng och låga kuddar. Fick ont i ryggen.
Dörrarna till rummet blev en väldig smälla när folk släppte dörren.

Kvällsmåltiden var ris och nån gryta. Grytan såg inte så aptitlig ut och riset var inte ens färdigkokt

Frukosten:
Frallan var god, pannkakorna och äggröran var helt ok.
Satt där i ca 15-20minuter. Nutella burken var tom, melonbitar var 3st ynka som låg på en tallrik, smooothie var knappt något kvar i flaskan. Det fylldes aldrig på när jag satt där..

Bokar ni här, skriv att ni vill ha rum mot gården/baksidan annars hör du varje bil som passerar.

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen
Marcus Eriksson Nordlund, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Hej missepissen,

tack för din recension här på Tripadvisor.

Ja, det låter onekligen konstigt med nyckelhålet sittandes på en högre höjd än 162 cm, det är inget vi känner igen faktiskt så du får gärna återkoppla till oss vilket rumsnummer du hade så får vi titta på det, vi har aldrig hört något sådant innan nämligen.
Vi har installerat AC på alla våra hotellrum så det var tråkigt och höra att du upplevt att det varit varmt, tveka inte att säga till på plats så vi kan försöka hjälpa dig på bästa sätt när du är här för att vistelsen ska bli så bra som möjligt.
Jag tar vidare dina tankar till våra avdelningschefer för uppföljning på det du skriver.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 juni 2021

Mysigt hotell med hemmakänsla. God fika och kvällsmat som ingår. Det pågår renovering och aircondition håller på att installeras på rummen.Detta kommer underlätta då det sommartid blir väldigt varmt på rummen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack YogaAnnika
Rebecca Sparrhammar, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej Annika, tack för senaste besök! Vad roligt att du hade ett bra upplevelse hos oss. AC kommer blir kanon och renovering blir klart inför sommaren. Hoppas vi ses snart igen på Clarion Collection Kung Oscar.

Omdömet skrevs 20 februari 2021

Bra hotell, tycker om att det serveras kvällsmat. Parkering service ingick.. trevligt enkelrum.
Vad mer att säga en att jag alltid använder mig av Nordic chice hotell vid övernattning på hotell. Speciellt då Nordic choice collection.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack mariahornsten

Hej mariahornsten,

stort tack för din recension och beklagar mitt sena svar! Jag är väldigt glad att du hade en så bra vistelse hos oss och jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen tillbaka till Clarion Collection Hotel Kung Oscar och Nordic Choice inom kort.

Omdömet skrevs 31 januari 2021

Bra och hjälpsam personal God mat. God
frukost och Sköna sängar . Läget var centralt. Stort minus att de reserverar hotelnatten vid incheckning och vid utcheckning drar de beloppet igen och reservationen ligger kvar i flera dagar.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack m0nkan70

Hej Monika F,

Tack för din recension och dina positiva ord om er vistelse hos oss!
Jag beklagar att det blivit fel vid utcheck och ni blev debiterade samt att vi höll i auktorisationen men dom brukar släppa inom 3-5 bankdagar om det är så att vi inte gör något aktivt med den för att släppa den tidigare. Beklagar detta.

Omdömet skrevs 6 januari 2021

Det tar mindre än fem minuter att gå till gågatan eller resecentrum. Hotellet är familjärt och personalen är bra. Rummen har god belysning och är välutrustade. Både middag och frukost håller god klass och har gott innehåll (men jag saknade bröd till middagen).

Datum för vistelsen: januari 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Michael N

Hej Michael N,

Tack för din recension och ditt betyg här på Tripadvisor.
Vi har under de senaste 18 månaderna haft lite begränsad meny då vi försökt säkerställa att det ska vara så lite risk för smitta som det bara är möjligt och då har vi t.ex. tagit beslutet att inte servera bröd eller soppa men, nu händer det saker och från och med nu när restriktionerna hävs så är vi tillbaka igen i våra gamla fotspår med tre sallader, kvällens soppa och kvällens varmrätt varje kväll. Det inkluderar även brödet från och med nu dessutom.

Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!