ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 4 juni 2021

Mysigt hotell med hemmakänsla. God fika och kvällsmat som ingår. Det pågår renovering och aircondition håller på att installeras på rummen.Detta kommer underlätta då det sommartid blir väldigt varmt på rummen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack YogaAnnika
Rebecca Sparrhammar, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2021

Hej Annika, tack för senaste besök! Vad roligt att du hade ett bra upplevelse hos oss. AC kommer blir kanon och renovering blir klart inför sommaren. Hoppas vi ses snart igen på Clarion Collection Kung Oscar.

Omdömet skrevs 20 februari 2021

Bra hotell, tycker om att det serveras kvällsmat. Parkering service ingick.. trevligt enkelrum.
Vad mer att säga en att jag alltid använder mig av Nordic chice hotell vid övernattning på hotell. Speciellt då Nordic choice collection.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack mariahornsten
Omdömet skrevs 31 januari 2021

Bra och hjälpsam personal God mat. God
frukost och Sköna sängar . Läget var centralt. Stort minus att de reserverar hotelnatten vid incheckning och vid utcheckning drar de beloppet igen och reservationen ligger kvar i flera dagar.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack m0nkan70
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Det tar mindre än fem minuter att gå till gågatan eller resecentrum. Hotellet är familjärt och personalen är bra. Rummen har god belysning och är välutrustade. Både middag och frukost håller god klass och har gott innehåll (men jag saknade bröd till middagen).

Datum för vistelsen: januari 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Michael N
Omdömet skrevs 22 december 2020

Mycket bra ock trevlig personal som under dessa corona tider verkligen tog säkerheten på allvar. Mycket bra frukost och kvällsmat. Till eftermiddagsfikat var det hembaket kaka av hög kvalitet till kaffet.

Datum för vistelsen: december 2020
  • Restyp: Reste ensam