Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
SPARA 16 US$
SPARA 16 US$
Orbitz.com226 US$
eDreams242 US$
Travelocity226 US$
Omdömet skrevs 20 februari 2021

Bra hotell, tycker om att det serveras kvällsmat. Parkering service ingick.. trevligt enkelrum.
Vad mer att säga en att jag alltid använder mig av Nordic chice hotell vid övernattning på hotell. Speciellt då Nordic choice collection.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack mariahornsten
Omdömet skrevs 31 januari 2021

Bra och hjälpsam personal God mat. God
frukost och Sköna sängar . Läget var centralt. Stort minus att de reserverar hotelnatten vid incheckning och vid utcheckning drar de beloppet igen och reservationen ligger kvar i flera dagar.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack m0nkan70
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Det tar mindre än fem minuter att gå till gågatan eller resecentrum. Hotellet är familjärt och personalen är bra. Rummen har god belysning och är välutrustade. Både middag och frukost håller god klass och har gott innehåll (men jag saknade bröd till middagen).

Datum för vistelsen: januari 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Michael N
Omdömet skrevs 22 december 2020

Mycket bra ock trevlig personal som under dessa corona tider verkligen tog säkerheten på allvar. Mycket bra frukost och kvällsmat. Till eftermiddagsfikat var det hembaket kaka av hög kvalitet till kaffet.

Datum för vistelsen: december 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack hanssksolsta
Omdömet skrevs 19 december 2020

De allmänna utrymmena var inbjudande, mysiga och fint inredda. Detta är ett litet hotell och det gör atmosfären varm och personlig. Vårt rum låg i en angränsande byggnad, på andra våning utan hiss. Eftermiddagsfika och kvällsmat är en trevlig förmån. Frukosten hade ett lite mindre utbud än vad vi är vana vid, sista morgonen hade vi valt frukosttid kl 9 och då var flera skålar/fat tomma. När vi åt tidigare var det mer påfyllt.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack 650ulrikah