Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Har nu stannat 7 nätter på detta hotell under februari och fler kommer det att bli. Fantastiskt trevlig och serviceinriktad personal. Rena och trevliga rum och alltid väldigt god kvällsbuffé som är inkluderad i rumspriset.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack nicklas_jkp
Marcus E, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Hej niklas_jkp,

tack för din recension och härligt och höra att du haft en bra vistelse! Vi ser fram emot att få ta hand om dig framöver när du reser hit och bor hos oss och jag hoppas jag får möjlighet att hälsa dig välkommen och träffa dig inom kort! Jag återkommer till dig direkt så vi får bestämma något.

Varmt välkommen snart igen!

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Vi bodde 2 vuxna och 3 barn 1 natt på hotellet. Hittade lätt parkering på sidogata bredvid hotellet. Eftermiddagsfika med kaka, te och kaffe uppskattades. God middag på kvällen, kalkonfilé med stekt potatis. Fräscha sallader till. Sköna sängar. Rent. Lugn, behaglig atmosfär i restaurang och lobby. Trevlig personal. Om vi har vägarna förbi igen mot fjällen kommer vi gärna åter!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Sara J

Hej Sara J,

Tack för din recension här på Tripadvisor och dina vänliga ord, härligt och höra att ni hade en så bra vistelse! Jag kan tänka mig att det är väldigt skönt att slippa sträckköra hela vägen och ha en liten paus på vägen helt enkelt, ni är självklart välkomna tillbaka nästa gång ni åker till fjällen så klart!
Jag delar med mig av era tankar till personalen också så dom med får ta del av detta.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 januari 2020

Bra service, underbar atmosfär, rummen är rena med skön säng.
Maten är lagom, inte överdådig men minskar risken för svinn vilket jag gillar.
Frukosten välsorterad.
All personal trevlig, väldigt personligt hotell.
Kommer lägga fler besök här!

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Tobbo79
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Hej Tobbo79,

Stort och varmt tack för dina värmande ord!
Vi tar verkligen det på stort allvar att minska svinnet så mycket som det går för att så mycket mat som slängs idag är inte bra, varken för våra samveten eller miljön. Så allt vi kan göra, det försöker vi göra och det är väldigt kul att du som gäst uppmärksammat detta!

Jag hoppas verkligen vi får möjlighet att hälsa dig välkommen tillbaka till oss på Hotel Kung Oscar flera gånger framöver.

Varmt välkommen!

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Centralt hotell som var lätt att hitta. Trevligt bemötande av receptionspersonal. Fräscht rum med bekväma sängar, Möjlighet att fixa kaffe eller te på rummet. Lyxigt med Rituals duschtvål. Smakade bra med bärpaj och vaniljsås på eftermiddagen. Blev lite besviken på köttfärssås/korv till kvällen men ett bra koncept att kvällsmåltid ingår. God frukost. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Lili-Ann O

Hi Lili-Ann O,

Stort tack för din recension och ditt betyg här på TripAdvisor och din feedback betyder verkligen mycket för oss! Det är jätteroligt och det gör en stolt att läsa allt det positiva du skriver om både personalen och våra faciliteter samtidigt som det är bra att få höra vad våra gäster anser vara mindre bra som t.ex. maten i detta läget. Det är vår enda chans att göra saker och ting bättre så stort tack för det också!

Varmt välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Boende tre nätter vid nyårsafton 2019/2020 på Clarion Collection Hotel Kung Oscar. Tredje året i rad nu. Trivs lika bra varje gång liksom nu. Vänligt bemötande av kunnig och serviceminded personal. Välstädat och fint rum med bäddar som ger god sov kvalitet. En frukost av bästa kvalitet. Eftermiddagsfika. Kvällsbuffé av hög klass. På nyårsafton en festlig härlig buffé med cava. Ett hotell att stortrivas på.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Eje B

Hej Eje,

Vi är alltid lika glada att få hälsa er välkomna tillbaka till hotellet och det känns som det startats en tradition helt enkelt som vi gärna behåller! Tack än en gång för dom värmande orden och varmt välkommen tillbaka snart igen!