Omdömet skrevs 16 februari 2020

Vi bodde 2 vuxna och 3 barn 1 natt på hotellet. Hittade lätt parkering på sidogata bredvid hotellet. Eftermiddagsfika med kaka, te och kaffe uppskattades. God middag på kvällen, kalkonfilé med stekt potatis. Fräscha sallader till. Sköna sängar. Rent. Lugn, behaglig atmosfär i restaurang och lobby. Trevlig personal. Om vi har vägarna förbi igen mot fjällen kommer vi gärna åter!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Sara J
Marcus E, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Sara J,

Tack för din recension här på Tripadvisor och dina vänliga ord, härligt och höra att ni hade en så bra vistelse! Jag kan tänka mig att det är väldigt skönt att slippa sträckköra hela vägen och ha en liten paus på vägen helt enkelt, ni är självklart välkomna tillbaka nästa gång ni åker till fjällen så klart!
Jag delar med mig av era tankar till personalen också så dom med får ta del av detta.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 24 januari 2020

Bra service, underbar atmosfär, rummen är rena med skön säng.
Maten är lagom, inte överdådig men minskar risken för svinn vilket jag gillar.
Frukosten välsorterad.
All personal trevlig, väldigt personligt hotell.
Kommer lägga fler besök här!

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Tobbo79
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Hej Tobbo79,

Stort och varmt tack för dina värmande ord!
Vi tar verkligen det på stort allvar att minska svinnet så mycket som det går för att så mycket mat som slängs idag är inte bra, varken för våra samveten eller miljön. Så allt vi kan göra, det försöker vi göra och det är väldigt kul att du som gäst uppmärksammat detta!

Jag hoppas verkligen vi får möjlighet att hälsa dig välkommen tillbaka till oss på Hotel Kung Oscar flera gånger framöver.

Varmt välkommen!

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Centralt hotell som var lätt att hitta. Trevligt bemötande av receptionspersonal. Fräscht rum med bekväma sängar, Möjlighet att fixa kaffe eller te på rummet. Lyxigt med Rituals duschtvål. Smakade bra med bärpaj och vaniljsås på eftermiddagen. Blev lite besviken på köttfärssås/korv till kvällen men ett bra koncept att kvällsmåltid ingår. God frukost. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Lili-Ann O

Hi Lili-Ann O,

Stort tack för din recension och ditt betyg här på TripAdvisor och din feedback betyder verkligen mycket för oss! Det är jätteroligt och det gör en stolt att läsa allt det positiva du skriver om både personalen och våra faciliteter samtidigt som det är bra att få höra vad våra gäster anser vara mindre bra som t.ex. maten i detta läget. Det är vår enda chans att göra saker och ting bättre så stort tack för det också!

Varmt välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Boende tre nätter vid nyårsafton 2019/2020 på Clarion Collection Hotel Kung Oscar. Tredje året i rad nu. Trivs lika bra varje gång liksom nu. Vänligt bemötande av kunnig och serviceminded personal. Välstädat och fint rum med bäddar som ger god sov kvalitet. En frukost av bästa kvalitet. Eftermiddagsfika. Kvällsbuffé av hög klass. På nyårsafton en festlig härlig buffé med cava. Ett hotell att stortrivas på.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Eje B

Hej Eje,

Vi är alltid lika glada att få hälsa er välkomna tillbaka till hotellet och det känns som det startats en tradition helt enkelt som vi gärna behåller! Tack än en gång för dom värmande orden och varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 18 december 2019

Min man skulle checka in, blev beskylld för att vara ett galet ex som skulle "sno" min bokning. Frågade om vi kunde checka in tidigare o de tog 200/h för detta!? När jag kom till hitellet senare på dagen o gick direkt mit rummet som min man redan var i blev jag ifrågasatt och stoppad i hissen på vägen upp. Frukosten var okej, fruset bröd!? Otroligt lyhört rum samt städerska som började banka o dammsuga 8:30 när vi skulle ha sovmorgon för en ggns skull. Kommer inte tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack malinedmans
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2019

Hej Malinlennie,

Tack för att du tagit dig tid och skriva ett omdöme på TripAdvisor om hur du och din man upplevt er vistelse på hotellet men framför allt stort tack för möjligheten att prata med dig över telefon och höra mer om hur det var för er när ni varit här.

Jag får passa på att önska dig en trevlig jul och varmt välkomna tillbaka!

Med vänliga hälsningar
Marcus, Hotel Manager