Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Centralt hotell som var lätt att hitta. Trevligt bemötande av receptionspersonal. Fräscht rum med bekväma sängar, Möjlighet att fixa kaffe eller te på rummet. Lyxigt med Rituals duschtvål. Smakade bra med bärpaj och vaniljsås på eftermiddagen. Blev lite besviken på köttfärssås/korv till kvällen men ett bra koncept att kvällsmåltid ingår. God frukost. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Lili-Ann O
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Hi Lili-Ann O,

Stort tack för din recension och ditt betyg här på TripAdvisor och din feedback betyder verkligen mycket för oss! Det är jätteroligt och det gör en stolt att läsa allt det positiva du skriver om både personalen och våra faciliteter samtidigt som det är bra att få höra vad våra gäster anser vara mindre bra som t.ex. maten i detta läget. Det är vår enda chans att göra saker och ting bättre så stort tack för det också!

Varmt välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Boende tre nätter vid nyårsafton 2019/2020 på Clarion Collection Hotel Kung Oscar. Tredje året i rad nu. Trivs lika bra varje gång liksom nu. Vänligt bemötande av kunnig och serviceminded personal. Välstädat och fint rum med bäddar som ger god sov kvalitet. En frukost av bästa kvalitet. Eftermiddagsfika. Kvällsbuffé av hög klass. På nyårsafton en festlig härlig buffé med cava. Ett hotell att stortrivas på.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Eje B

Hej Eje,

Vi är alltid lika glada att få hälsa er välkomna tillbaka till hotellet och det känns som det startats en tradition helt enkelt som vi gärna behåller! Tack än en gång för dom värmande orden och varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 18 december 2019

Min man skulle checka in, blev beskylld för att vara ett galet ex som skulle "sno" min bokning. Frågade om vi kunde checka in tidigare o de tog 200/h för detta!? När jag kom till hitellet senare på dagen o gick direkt mit rummet som min man redan var i blev jag ifrågasatt och stoppad i hissen på vägen upp. Frukosten var okej, fruset bröd!? Otroligt lyhört rum samt städerska som började banka o dammsuga 8:30 när vi skulle ha sovmorgon för en ggns skull. Kommer inte tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack malinlennie
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2019

Hej Malinlennie,

Tack för att du tagit dig tid och skriva ett omdöme på TripAdvisor om hur du och din man upplevt er vistelse på hotellet men framför allt stort tack för möjligheten att prata med dig över telefon och höra mer om hur det var för er när ni varit här.

Jag får passa på att önska dig en trevlig jul och varmt välkomna tillbaka!

Med vänliga hälsningar
Marcus, Hotel Manager

Omdömet skrevs 2 december 2019

Ett boende med många valmöjligheter. Dessutom en em-fika, kvällsmåltid samt frukost av bra klass. Saknar lite ekologisk samt hälsosammare alternativ, men annars toppen! Fantastisk personal, kände mig väl omhändertagen! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: november 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack Fredrik313
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Hej Fredrik,

Tack för att du tagit dig tid och dela med dig av dina härliga tankar här på Tripadvisor! Vi är väldigt glada att du hade en sådan härlig vistelse och vi ska självklart ta vidare det du skriver om hälsosammare alternativ till rätt instanser, men jag måste bara flika in att vi i skrivande stund har mer än hälften av alla våra råvaror på frukosten som är ekologiska t.ex. Håll utkik efter märkningen på skyltarna nästa gång så vet du vilka som är ekologiska och inte.

Hoppas det nu inte dröjer allt för länge förrän vi får chansen att hälsa dig varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 17 november 2019

Hotellet låg på promenadavstånd från Inovatum med konsthall och museer. Personalen var vänlig och vi fick tidig incheckning på vårt rum. Rummet var litet och rent med mycket sköna sängar och bra badrum. Gott kaffe med kaka, middag med goda sallader till och en härlig frukost gjorde att vi lämnade mätta och belåtna.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Peter G

Hej Peter G,

Tack så mycket för din recension här på TripAdvisor och för dina vänliga ord! Vi är glada att ni hade en bra vistelse här hos oss och ni kände er nöjda när ni lämnade hotellet. Jag hoppas vi i framtiden får hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss igen.

Varmt välkomna tillbaka!