TripAdvisor
Trollhättan
Publicera
Inkorg
Sök

Min man skulle checka in, blev beskylld för att vara ett galet ex som skulle "sno" min bokning. Frågade om vi kunde checka in tidigare o de tog 200/h för detta!? När jag kom till hitellet senare på dagen o gick direkt mit rummet som min man redan var i blev jag ifrågasatt och stoppad i hissen på vägen upp. Frukosten var okej, fruset bröd!? Otroligt lyhört rum samt städerska som började banka o dammsuga 8:30 när vi skulle ha sovmorgon för en ggns skull. Kommer inte tillbaka!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack malinlennie
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Malinlennie,

Tack för att du tagit dig tid och skriva ett omdöme på TripAdvisor om hur du och din man upplevt er vistelse på hotellet men framför allt stort tack för möjligheten att prata med dig över telefon och höra mer om hur det var för er när ni varit här.

Jag får passa på att önska dig en trevlig jul och varmt välkomna tillbaka!

Marcus, Hotel Manager

Omdömet skrevs 2 december 2019

Ett boende med många valmöjligheter. Dessutom en em-fika, kvällsmåltid samt frukost av bra klass. Saknar lite ekologisk samt hälsosammare alternativ, men annars toppen! Fantastisk personal, kände mig väl omhändertagen! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: november 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack Fredrik313
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Hej Fredrik,

Tack för att du tagit dig tid och dela med dig av dina härliga tankar här på Tripadvisor! Vi är väldigt glada att du hade en sådan härlig vistelse och vi ska självklart ta vidare det du skriver om hälsosammare alternativ till rätt instanser, men jag måste bara flika in att vi i skrivande stund har mer än hälften av alla våra råvaror på frukosten som är ekologiska t.ex. Håll utkik efter märkningen på skyltarna nästa gång så vet du vilka som är ekologiska och inte.

Hoppas det nu inte dröjer allt för länge förrän vi får chansen att hälsa dig varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 17 november 2019

Hotellet låg på promenadavstånd från Inovatum med konsthall och museer. Personalen var vänlig och vi fick tidig incheckning på vårt rum. Rummet var litet och rent med mycket sköna sängar och bra badrum. Gott kaffe med kaka, middag med goda sallader till och en härlig frukost gjorde att vi lämnade mätta och belåtna.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Peter G

Hej Peter G,

Tack så mycket för din recension här på TripAdvisor och för dina vänliga ord! Vi är glada att ni hade en bra vistelse här hos oss och ni kände er nöjda när ni lämnade hotellet. Jag hoppas vi i framtiden får hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss igen.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Helt ok hotell med väldigt trevlig personal. Tyvärr så fanns inget alternativ för glutenintolerant men personalen gjorde vad de kunde för att hitta alternativ. Reste med mitt barn och systerbarn som båda var mycket nöjda med vistelsen

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack RobertHanzen
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2019

Hej RobertHanzen,
Tack för din recension här på Tripadvisor och ditt betyg!
Vi ska alltid kunna erbjuda ett alternativ som är gluten- och/eller laktosfritt till våra gäster som anmäler detta och det beklagar jag. Jag fick i efterhand veta att det var så att huvudrätten inte ska ha innehållit något gluten alls så det hade gått bra att äta den men det ska så klart våra kockar veta om så det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Jag är glad att ni hade en bra vistelse ändå och jag hoppas vi får hälsa er välkomna tillbaka till oss i framtiden.
Varmt välkomna!

Marcus, Hotel Manager

Omdömet skrevs 15 september 2019

Hotellet är mycket centralt beläget med gångavstånd till centrum och till busstation vid torget. Ett plus är att middagsmålet ingår i rumspriset. Dock kanske korv med bearnaisesås är en kombination som ganska få skulle välja till en fredagsmiddag. Förmodligen ett olycksfall i arbetet då middagsmålet på lördagen var mycket bra.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack tommys712
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2019

Hej tommys712,

Tack för din recension och dina tankar kring din vistelse.

Alla kan vi ha en dålig dag i köket och jag har tagit det vidare inom organisationen också för att undvika sådana dagar framöver med. Hoppas vi får möjlighet att visa upp oss på samma sätt som på lördagen flera gånger framöver.
Varmt välkommen tillbaka!

Marcus