TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Helt ok hotell med väldigt trevlig personal. Tyvärr så fanns inget alternativ för glutenintolerant men personalen gjorde vad de kunde för att hitta alternativ. Reste med mitt barn och systerbarn som båda var mycket nöjda med vistelsen

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack RobertHanzen
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2019

Hej RobertHanzen,
Tack för din recension här på Tripadvisor och ditt betyg!
Vi ska alltid kunna erbjuda ett alternativ som är gluten- och/eller laktosfritt till våra gäster som anmäler detta och det beklagar jag. Jag fick i efterhand veta att det var så att huvudrätten inte ska ha innehållit något gluten alls så det hade gått bra att äta den men det ska så klart våra kockar veta om så det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Jag är glad att ni hade en bra vistelse ändå och jag hoppas vi får hälsa er välkomna tillbaka till oss i framtiden.
Varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar
Marcus, Hotel Manager

Omdömet skrevs 15 september 2019

Hotellet är mycket centralt beläget med gångavstånd till centrum och till busstation vid torget. Ett plus är att middagsmålet ingår i rumspriset. Dock kanske korv med bearnaisesås är en kombination som ganska få skulle välja till en fredagsmiddag. Förmodligen ett olycksfall i arbetet då middagsmålet på lördagen var mycket bra.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack tommys712
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2019

Hej tommys712,

Tack för din recension och dina tankar kring din vistelse.

Alla kan vi ha en dålig dag i köket och jag har tagit det vidare inom organisationen också för att undvika sådana dagar framöver med. Hoppas vi får möjlighet att visa upp oss på samma sätt som på lördagen flera gånger framöver.
Varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar
Marcus

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Det är som vanligt på Clarion Collection, dvs samma höga standard.
Bra rum och bra mat. Jag gillar detta med frukost och fika och kvällsmat i priset.
Iallafall boka parkering på hotellet det är billigare än närmaste parkeringshus.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Stig L
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2019

Hej Stig L,

Det är alltid kul och höra att vi lever upp till våra gästers förväntningar och ännu bättre och höra att vi inom Clarion Collection fortsätter att ta väl hand om er! Hoppas vi får hälsa er välkomna tillbaka till hotellet snart igen.

Varmt välkomna!

Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Mysigt hotel. Bästa personalen. Fantastisk mat till och med hemmagjorda pannkakor. Underbara sängar och lyxiga hår och kroppsvårds produkter. Världens omtänksammaste o goaste personal. Så nöjd med vår vistelse!
Veronics

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack veronicaingersten

Hej veronicaingersten,

Så härligt och läsa att ni hade en så fantastisk vistelse hos oss! Det är precis den känslan vi vill att alla våra gäster ska ha och det gör mig som hotellchef stolt när vi får höra att gästerna har haft en toppenvistelse verkligen.

Hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi får hälsa er välkomna tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs 26 juli 2019

Fint rum, bra städat. Frukosten hade allt man kunde önska! Stort plus att fika och middag ingick i rumspriset! Lite svårt att hitta parkering precis i närheten, men det var cruising precis när vi var där så kanske kan varit därför.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Sofie H
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2019

Hej Sofie H,

stort tack för din värmande ord! Vi är jätteglada att ni hade en så bra vistelse hos oss och jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att hälsa er varmt välkomna tillbaka snart igen. Jag delar med mig av din recension till personalen så dom också får ta del av detta.

Varmt välkomna tillbaka!