Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Mysigt hotel. Bästa personalen. Fantastisk mat till och med hemmagjorda pannkakor. Underbara sängar och lyxiga hår och kroppsvårds produkter. Världens omtänksammaste o goaste personal. Så nöjd med vår vistelse!
Veronics

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack veronicaingersten
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej veronicaingersten,

Så härligt och läsa att ni hade en så fantastisk vistelse hos oss! Det är precis den känslan vi vill att alla våra gäster ska ha och det gör mig som hotellchef stolt när vi får höra att gästerna har haft en toppenvistelse verkligen.

Hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi får hälsa er välkomna tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs 26 juli 2019

Fint rum, bra städat. Frukosten hade allt man kunde önska! Stort plus att fika och middag ingick i rumspriset! Lite svårt att hitta parkering precis i närheten, men det var cruising precis när vi var där så kanske kan varit därför.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Sofie H
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2019

Hej Sofie H,

stort tack för din värmande ord! Vi är jätteglada att ni hade en så bra vistelse hos oss och jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att hälsa er varmt välkomna tillbaka snart igen. Jag delar med mig av din recension till personalen så dom också får ta del av detta.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell i centrala Trollhättan.
Bra bemötande från trevlig personal.
Lite dåligt med parkering, begränsat med platser på innergården.
Men det finns ett stort parkeringshus alldeles i närheten.
Vi bodde i ett standard dubbelrum, lagom stort rum för 2 och stort "bad"rum med dusch och toalett.
Allt rent och fräscht.
Lite bärande med väskorna, då rummet ligger i en annan byggnad och på andra våningsplanet. (ingen hiss, vad vi vet)
Som vanligt ingår frukost, men här fick vi även kvällsmåltid med i priset på rummet.
Fallensdagar i Trollhättan var mellan 19-21/7-19 något vi missat helt när vi bokade.
Nu blev det ju en trevlig överraskning och ganska skönt att middagen var klar, så att säga. (finns ju möjlighet att leta på något på stan att äta om man vill)
Grill buffé stod på menyn denna kväll, helt ok.
Vi tog en cykeltur till slussarna efter maten. (finns/fanns 4st cyklar att låna)
Sängarna på rummet var sköna, lite åt hårdare hållet.
Frukosten var också den bra, det mesta som man kan förvänta sig av just en hotellfrukost.
Ventilationen på rummet är nog det enda som kanske skulle behöva en förbättring.
För övrigt, så kommer vi gärna tillbaka hit.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack peol531

Hej peol531,

Tack för att du tagit dig tid och lämnat en recension på TripAdvisor efter er vistelse!

Jag är glad att ni haft en bra vistelse och ja, Fallens Dagar är en fantastisk helg med väldigt mycket folk i rörelse både hos oss på hotellet och i Trollhättan, härligt att det ändå blev så pass positiv överraskning för er.
Vi hoppas på att vi inom kort kommer kunna påbörja ett arbete med vår ventilation så att vi framöver har något liknande air condition så vi kan få ner temperaturen på våra hotellrum så då hoppas vi att vi får hälsa er välkomna tillbaka!

Varmt välkomna.

Omdömet skrevs 6 juli 2019

Charmigt och mysigt hotell som känns lite mindre. Personalen är trevlig och rummet var var litet men mysigt. Parkeringen kan dock vara ett problem då hotellets parkering är liten och man måste ställa sig en bit bort om den är full. En lätt åtgärdad nackdel var att det var varmt så jag hade fönstret öppet men personalen hade sina rökpauser på gården nedan vilket gjorde att det ganska frekvent kom in rök på rummet. Så be om rum mot gatan tills detta är fixat.

Datum för vistelsen: juni 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack Fredrik F
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2019

Hej Fredrik F,

Härligt och höra att du haft en bra vistelse överlag! Rökning är fixat från och med första juli, det lovar jag till 110%. Jag får passa på att be om ursäkt för det också för det är självklart inte meningen att ni som gäster ska bli lidande av att personalen röker.
Ja, med bara 13 parkeringsplatser så blir det snabbt fullbokat och vår starka rekommendation är att försöka boka parkering i så god tid som möjligt innan ankomst.

Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka flera gånger framöver!

Med vänliga hälsningar
Marcus, Hotel Manager

Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Första besöket på detta hotell, var ett mysigt hotell med otroligt trevlig personal
Frächt o fint rum ,rökfritt, bra med minikyl och öppningsbart fönster.
Frukost buffén var väldigt god
Ett minus är parkeringen, tyvärr
Ett annat är minus är också inget lås på toaletten

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Tequila8585

Hej Tequila8585.

Tack för din recension! Härligt och höra att ni haft en bra vistelse trots avsaknaden av lås på toaletten och parkeringen. Just parkeringen är jag osäker på vad minuset gäller men vi har endast 13 platser på vår bakgård (vi önskar att vi hade minst det dubbla) och det är alltid bra att förboka detta.

Jag hoppas att vi får hälsa er välkomna fler gånger framöver!

Med vänliga hälsningar
Marcus, Hotel Manager