Omdömet skrevs 6 juli 2019

Charmigt och mysigt hotell som känns lite mindre. Personalen är trevlig och rummet var var litet men mysigt. Parkeringen kan dock vara ett problem då hotellets parkering är liten och man måste ställa sig en bit bort om den är full. En lätt åtgärdad nackdel var att det var varmt så jag hade fönstret öppet men personalen hade sina rökpauser på gården nedan vilket gjorde att det ganska frekvent kom in rök på rummet. Så be om rum mot gatan tills detta är fixat.

Datum för vistelsen: juni 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack Fredrik F
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2019

Hej Fredrik F,

Härligt och höra att du haft en bra vistelse överlag! Rökning är fixat från och med första juli, det lovar jag till 110%. Jag får passa på att be om ursäkt för det också för det är självklart inte meningen att ni som gäster ska bli lidande av att personalen röker.
Ja, med bara 13 parkeringsplatser så blir det snabbt fullbokat och vår starka rekommendation är att försöka boka parkering i så god tid som möjligt innan ankomst.

Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka flera gånger framöver!

Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Första besöket på detta hotell, var ett mysigt hotell med otroligt trevlig personal
Frächt o fint rum ,rökfritt, bra med minikyl och öppningsbart fönster.
Frukost buffén var väldigt god
Ett minus är parkeringen, tyvärr
Ett annat är minus är också inget lås på toaletten

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Tequila8585

Hej Tequila8585.

Tack för din recension! Härligt och höra att ni haft en bra vistelse trots avsaknaden av lås på toaletten och parkeringen. Just parkeringen är jag osäker på vad minuset gäller men vi har endast 13 platser på vår bakgård (vi önskar att vi hade minst det dubbla) och det är alltid bra att förboka detta.

Jag hoppas att vi får hälsa er välkomna fler gånger framöver!

Omdömet skrevs 29 juni 2019

Bra hotel rent och lätt att hitta, när centrum.Bra frukost och bra erbjudande kvällsmat, mycket att välja.Rummet rent och fint. Tyvärr lite för varm i rummet. Bra service. Personal är glad och hjälp samt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Maps52542510732

Hej Maps52542510732,

Stort tack för din recension här på TripAdvisor och dina vänliga ord!

Vi kan börja med att hålla med om värmen, det blir varmt och vi tittar på olika lösningar för framtiden för att kunna få ner temperaturen på våra rum framöver. Jag är glad och stolt över att resten av er vistelse varit så bra och jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att hälsa er varmt välkomna tillbaka och då förhoppningsvis även kunna presentera lösningen på värmen på rummen.

Bästa hälsninar

Omdömet skrevs 11 april 2019

Att kunna anlända till hotellet och middagen är klar, är ett utmärkt argument för att välja Oscar. En skön relax med bastu är inte heller fel. Tillgång till träning är något som saknas om tid ges. Dock är helhetsintrycket så pass bra i sin helhet, att valet är ganska enkelt.

Datum för vistelsen: april 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Clas M
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2019

Hej Clas M,

Stort tack för din värmande ord här på TripAdvisor! Vi är väldigt glada för att få dina rekommendationer och hoppas verkligen får möjlighet att hälsa dig välkommen tillbaka flera gånger framöver. Jag delar med dig av dina tankar till dom anställda så dom också får ta del av dessa.

Varmt välkommen tillbaka!

Marcus, Hotel manager

Omdömet skrevs 10 april 2019 från mobil enhet

Ett bra, litet och mysigt hotell i centrum. Trivsamma rum. Jag hade ett mysigt enkelrum på 5:e våningen längst ut på hörnet av korridoren. Det fanns det man behövde, säng, skrivbord, tv, stolar, minibar/kylskåp, vattenkokare mm. Ljust, fint litet badrum med tvål från Rituals. En nackdel var att det bara fanns tvål och inget schampoo eller balsam. Det ingick mat på kvällen och den var riktigt god! Fina sallader och goda bröd till maten. Frukosten helt ok med standardutbud.

Datum för vistelsen: april 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Sawadee77
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2019

Hej Sawadee77,

Härligt och läsa att det varit en så bra vistelse och att rummet var till belåtenhet. Det är helt rätt att vi tagit beslutet att inte ha mer än Dusch/tvål på våra standardrum men om man däremot uppgraderar till något av våra Superior eller Deluxe så finns det även schampo, balsam och body lotion i badrummet. Tveka inte att fråga oss om det nästa gång så ska vi så klart se vad vi kan hjälpa till med.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Marcus, Hotellchef