Omdömet skrevs 29 juni 2019

Bra hotel rent och lätt att hitta, när centrum.Bra frukost och bra erbjudande kvällsmat, mycket att välja.Rummet rent och fint. Tyvärr lite för varm i rummet. Bra service. Personal är glad och hjälp samt.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Maps52542510732
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2019

Hej Maps52542510732,

Stort tack för din recension här på TripAdvisor och dina vänliga ord!

Vi kan börja med att hålla med om värmen, det blir varmt och vi tittar på olika lösningar för framtiden för att kunna få ner temperaturen på våra rum framöver. Jag är glad och stolt över att resten av er vistelse varit så bra och jag hoppas verkligen att vi får möjlighet att hälsa er varmt välkomna tillbaka och då förhoppningsvis även kunna presentera lösningen på värmen på rummen.

Bästa hälsninar
Marcus, Hotel Manager

Omdömet skrevs 11 april 2019

Att kunna anlända till hotellet och middagen är klar, är ett utmärkt argument för att välja Oscar. En skön relax med bastu är inte heller fel. Tillgång till träning är något som saknas om tid ges. Dock är helhetsintrycket så pass bra i sin helhet, att valet är ganska enkelt.

Tack Clas M
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2019

Hej Clas M,

Stort tack för din värmande ord här på TripAdvisor! Vi är väldigt glada för att få dina rekommendationer och hoppas verkligen får möjlighet att hälsa dig välkommen tillbaka flera gånger framöver. Jag delar med dig av dina tankar till dom anställda så dom också får ta del av dessa.

Varmt välkommen tillbaka!

Marcus, Hotel manager

Omdömet skrevs 10 april 2019 från mobil enhet

Ett bra, litet och mysigt hotell i centrum. Trivsamma rum. Jag hade ett mysigt enkelrum på 5:e våningen längst ut på hörnet av korridoren. Det fanns det man behövde, säng, skrivbord, tv, stolar, minibar/kylskåp, vattenkokare mm. Ljust, fint litet badrum med tvål från Rituals. En nackdel var att det bara fanns tvål och inget schampoo eller balsam. Det ingick mat på kvällen och den var riktigt god! Fina sallader och goda bröd till maten. Frukosten helt ok med standardutbud.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Sawadee77
Marcus E, General Manager på Clarion Collection Hotel Kung Oscar, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2019

Hej Sawadee77,

Härligt och läsa att det varit en så bra vistelse och att rummet var till belåtenhet. Det är helt rätt att vi tagit beslutet att inte ha mer än Dusch/tvål på våra standardrum men om man däremot uppgraderar till något av våra Superior eller Deluxe så finns det även schampo, balsam och body lotion i badrummet. Tveka inte att fråga oss om det nästa gång så ska vi så klart se vad vi kan hjälpa till med.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 9 april 2019

Trevligt o mysigt Hotel med bra bemötande av personal god frukost och mycket god kvällsmat som ingick i priset närhet till centrum nära tågstation rekommendera varmt,detta Hotel o kommer att återkomma om jag ska hit igen

Tack Sightsee44246219786

Hej Sightsee44246219786,

Stort tack för dina värmande ord och för att du tagit dig tid och skriva en recension här på TripAdvisor, det betyder väldigt mycket för oss och jag är väldigt stolt över personalen som tog hand om er så väl när ni var här.

Du är varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 9 april 2019

KLOCKRENT VAL AV HOTELL Vi kommer väldigt gärna tillbaka till detta fina hotell med så mycket trevlig personal och god mat och fin service. Imponerande att det även fanns ett Gym i anslutning och som många gäster syntes använda!!

Tack ThomasGarbo

Hej ThomasGarbo,

och ni är självklart, tusen gånger om välkomna tillbaka! Vi var jätteglada över att ha er här som våra gäster och är stolta över att ni haft en så bra vistelse hos oss. Hoppas det inte dröjer för länge innan vi får hälsa er välkomna tillbaka till oss på Kung Oscar.