Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com123 US$
Priceline122 US$
ScandicHotels.com123 US$
Travelocity123 US$
ZenHotels.com126 US$
Omdömet skrevs 15 november 2022

Datum för vistelsen: november 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Linda Porath Holmqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2022

Omdömet skrevs 13 november 2022 från mobil enhet

Som helhet är det ett fint hotell men ytorna gör det lite kalt och tomt.
Baren och frukostrestaurangen är stora men lite utan karaktär.

En sak som är tråkigt med dessa kedjor är att allt är lika. Baren har inte en enda öl från närområdet trots att det finns tre bryggerier i närheten. När man frågar om det vet inte personalen att det finns och hänvisar till centrala beslut. Torrt och tråkigt.

Rummen är annars okej men även här lite kalt.

Datum för vistelsen: november 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack Tomas S

Hej Tomas,

tack för din värdefulla feedback.

Vi står inför en renovering under nästa år så med det hoppas vi kunna få in lite mer karaktär och känsla i vårt fina hotell.

Visst är det trevligt att ha lokala produkter men som del av en kedja är det inte ett beslut som fattas på varje enhet. .Jag hoppas att du ändå fann något gott att äta och dricka.

Vi önskar dig nu en trevlig helg och varmt välkommen åter!

Med vänlig hälsning
Kristin

Omdömet skrevs 30 september 2022

Datum för vistelsen: september 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Linda Porath Holmqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2022

Omdömet skrevs 25 augusti 2022

Datum för vistelsen: augusti 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 15 augusti 2022

Datum för vistelsen: augusti 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Linda Porath Holmqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2022