Travelocity
ScandicHotels.com
Booking.com125 US$
Priceline127 US$
Omdömet skrevs 16 oktober 2021

Allt var toppe förutom resturang en. Det var mycket god mat men man fick beställa vid baren var o en för sig. Följden blev att alla fick sin mat med väldig spridning tidsmässigt. Frukosten var fantastisk med personligt välkomnande vid ingången och en presentation av vad som fann framdukat.

Tack perjO3679XD
Jenny Larsson, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2021

Hejsan perj,

Tack för er recension, dessa hjälper oss att bli bättre på det vi gör! Härligt att ni trivdes, och jag förmedlar hjärtligen er glädje över frukosten. Vi tar även med oss feedbacken gällande restaurangen.
Ni är vart välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 oktober 2021

Bra rum, bra sängar.
Förvånad över att gäster får ha med sig hund i matsalen. Det tar vi avstånd ifrån. Det fanns ingen information om detta heller. har aldrig varit med om det tidigare!! Kan var av betydelse då vi väljer hotell nästa gång.

Tack bengtgunnar2021
Jenny Larsson, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2021

Hejsan Bengt,

Tack så mycket för er recension och feedback, kul att ni verkade trivas. Många hotellkedjor, inklusive Scandic, tilllåter hundar i frukosten tillika restaurangen. Självklart ska de ej vara i vägen eller störa för andra gäster och placeras i lokalen så att de ej påverkar allergiker. Vi ber självklart om ursäkt om så ej var fallet, och jag tar detta vidare till vår restaurang-/frukostansvarig som tittar över rutinen.

Ni är självklart varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Genomtrevligt hotell! Prisvärt och med en helt suverän frukostbuffe'! Personal som är otroligt serviceminded. Välstädat, familjärt och gemytligt där i alla fall hundar som är med får vara i centrum...

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Juha W
Jenny Larsson, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2021

Wow Juha!!

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett otroligt fint omdöme, va glada vi blir! Härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet, och hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Var fin och bra ordning på allt och bra frukostbuffe.
Nära till parkeringshus då jag resten med bil.
Centralt läge och nära till affärer och resturanger.
Rent och fint överallt och trevlig personal.
Kommer gärna tillbaks.

• Restyp: Reste ensam
Tack 704lel

Hejsan 704lel,

Tack så otroligt mycket för att ni tagit er tiden att skriva ett så fint omdöme. Härligt att höra att ni hade en underbar vistelse hos oss, och hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 31 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Jenny Larsson, Guest Services / Front Office på Scandic Swania, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2021