“Snabbt och gott”

Rankad som nr 73 av 93 Restauranger i Trollhättan
Beskrivning: Välkommen till MAX i Trollhättan - Överby
Beskrivning: Välkommen till MAX i Trollhättan - Överby
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi åt här på genomresa till fjällen. Max mat är snabblagad och jättegod. Bra med självbeställning. Minus till överfull sortering där man skulle slänga resterna.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jakobramso

Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Maten var bra, som vanligt. Vi provade även en varsin Shake och de var jättegoda de också!

Ett minus var toaletterna. Både sambon och jag upplevde att de var väldigt ofräscha och att de säkert inte hade blivit städade på ett tag. Det var inte så mycket folk i restaurangen så det kändes som att de bara struntat i att städa.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack perssonamanda1
Omdömet skrevs 30 oktober 2018 från mobil enhet

Utbilda i bättre kundservice då dom alltid låter otroligt dryga, som om dom inte ens vill jobba där.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Pioneer48087524477
Omdömet skrevs 25 september 2018

Stannade till för att få lite mat. Hade tänkt använda Maxappen och förbeställa (men iom nya iOS 12 till iPhone så fungerade den inte). Snabbt och smidigt gick det ändå.

Datum för besöket: september 2018
Tack heekka
Omdömet skrevs 28 december 2017

Som alla Max, fast kanske lite bättre ordning på denna än de flesta andra i samma kedja jag besökt. Om du besökt en hamburgerkedja så har du i princip besökt alla.

Datum för besöket: november 2017
Tack Tommy S

Resenärer som tittade på MAX tittade också på

Trollhättan, Västra Götalands län

Besökt MAX? Berätta vad du tyckte!