“Lunchbuffé ”
Omdöme om Rosegarden Överby

Rosegarden Överby
Rankad som nr 35 av 85 Restauranger i Trollhättan
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Varierad och fräsch lunchbuffé till bra pris. Både sushirätter och övrig klassisk asiatisk buffémat. God service.

Tack Jörgen L

Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Antar att det hör ihop med Rosegarden i Jönköping? Hursomhelst är detta prisvärt, gott & fräscht. Asiatisk buffé inklusive Dim Sum & Sushi. Kaffe ingår. Bra!

Tack Björn K
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Nytt och fräscht. Trevlig personal.

Lunchbuffé. Bra att välja på.

Gott och fräscht. Man såg ut i köket när grönsaker hackades så inget fryst.

Bra utbud. Lite i dyraste laget för en lunch i Trollhättan

Tack Ann-Kristin J
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Snyggt, fräscht och gott. Fanns mycket att välja på. Varma rätter, sushi, dim sum och pho som man gjorde själv. Tyvärr blev jag mätt innan så det får testas nästa gång.

Tack jesbj2
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Nytt och intressant ställe på Överby i Trollhättan. Snyggt och fräscht (nyöppnat). Bra utbud. Snabb påfyllning. Trevliga lokaler. Kanske lite dyr lunch i ett köpcenter, 120 kr.

Tack Alf J

Resenärer som tittade på Rosegarden Överby tittade också på

Trollhättan, Västra Götalands län

Besökt Rosegarden Överby? Berätta vad du tyckte!