“God mat men rökande personal förstörde upplevlsen”
Omdöme om Benidorm Restaurang

Benidorm Restaurang
Rankad som nr 26 av 93 Restauranger i Skövde
Kök: Pizza
Middagsalternativ: Avhämtning
Middagsalternativ: Avhämtning
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Maten var vällagad och god. Vi var ett sällskap på fem personer som alla var nöjda. Mot slutet kände vi hur det började lukta rök inne i lokalen och när vi kommer ut ser vi hur restaurangens personal sitter och röker precis vid ventilationen. Under all kritik! Som tur var hade vi hunnit äta klart.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Josefine T

Omdömet skrevs 11 maj 2016

Mysig restaurang med gott urval dagens rätt lövbiff pizza mm braaaaaa mat rent o fint tegelinredd öppen restaurang lite dåligt med p platser särskilt lunchtid kvällstid perfekt med en pizza o öl vin eller starksprit
bara massor av +++++++++++++++++

Datum för besöket: maj 2016
Tack dbrage
Omdömet skrevs 30 april 2016 från mobil enhet

Har ätit på benidorm mot min vilja säkert 100 gånger i mitt liv. Deras pizzabottnar är så fruktansvärt degiga och väljer du en pizza med sås på så blir pizzan som en soppa. Kebaben har en otroligt konstig kryddning (nejlika, kanel?!) och allt kött smakar likadant! Kvittar om det är oxfile, fläskfilé, biff eller något, allt smakar exakt likadant! Hade dom blivit inspekterade av någon myndighet hade dom antagligen fått ändra menyn helt och hållet då de i princip ljuger om vilka styckdetaljer man köper. Skandal!

Datum för besöket: mars 2016
3  Tack sarahaW3636OF
Omdömet skrevs 14 april 2016 från mobil enhet

Äter ofta på Benidorm och är alltid nöjda! Prisvärd mat och mycket att välja på, jätte goda pizzor och härliga sallader med mera! Dessutom trevlig personal!

Datum för besöket: april 2016
Tack ancalime1
Omdömet skrevs 17 juni 2015

På lunchbuffén finns många rätter och några pizzor att välja mellan för ett speciellt lunchpris. Till det ingår bröd, sallad och dryck. Mysig restaurang och maten är jättegod! Blir många besök här (och har blivit redan).

Datum för besöket: maj 2015
1  Tack verobri

Resenärer som tittade på Benidorm Restaurang tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Benidorm Restaurang? Berätta vad du tyckte!