“God och mycken mat”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Vi var några vänner som i helgen besökte Mangos. Vi uppskattade den goda och rikliga maten och det trevliga bemötandet från den unga personalen. Ryggbiffen från Skövde slakteri var den möraste och godaste ryggbiff som jag någonsin har fått! Av någon anledning drogs tankarna till den gamla köttrestaurangen Falstaff i Malmö, där man också var proffs på att hantera sina stekar.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Peter B

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt god och prisvärd mat! Du får mycket på tallriken för ett bra pris. Trevlig personal och miljö också.

Brett utbud på menyn och goda kötträtter. Alltid folk där på kvällen så mycket omtyckt ställe.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Saga D
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Till ytan ser denna restaurang inte lika aptitlig ut som närliggande restauranger i närheten som erbjuder uteservering MEN låt er inte luras. Du äter inte inredningen. Maten var underbar. Servicen desto bättre.

Allt smaka så gott, vi var ett stort sällskap och vi beställde varierande rätter från menyn. Allt var lagat från hjärtat. Även min dotters barn spagetti var gudomlig.

Kan varmt rekommendera denna pärla till restaurang!

Datum för besöket: juli 2021
Tack njup2021
Omdömet skrevs 23 juni 2021 från mobil enhet

Mangos är i dag bästa krogen i Skövde.
Många goda rätter att välja på och bra och trevlig service.
Allt är vällagat och trevligt upplagt.
Vi kan rekommendera restaurang Mangos där vi idag firade vår 54:e bröllopsdag.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 581carstenj
Omdömet skrevs 13 mars 2021

Mangos är absolut bästa restaurangen i Skövde stad! Under lunchen så bjuds det på sallad, soppa, huvudrätt och dessert, man går aldrig därifrån hungrig och så smakrikt dessutom,

Datum för besöket: mars 2021
Tack birgittarikard

Resenärer som tittade på Mangos Grillhouse och Lounge tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Mangos Grillhouse och Lounge? Berätta vad du tyckte!