“Kunde varit bättre”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 10 oktober 2018 från mobil enhet

Åt lunch. Lång kö in, nästan fullsatt. Mao populärt ställe.
Sallads buffén är så där, inte dålig men inte heller kanon.
Åt en grillmix vilket innebär kyckling, fläskfilé och flankstek ihop med råstekt potatis. Betyget skulle nog vara en 4a om inte flanksteken var seg som tuggummi och väl rå. Det var flera som klagade. Vi blev erbjudna mer fläskfilé eller kyckling, men var mätta av det som var på tallriken ändå. Åt inte efterrätt, så den kan jag inte betygsätta.

Tack spidercat73

Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Snygg inredning. Många serveringspersonal vilket gjorde servicen snabb. Mycket mört kött. Många intressanta möjligheter att välja mellan på menyn. Ingen musik vilket var väldigt skönt.

Tack Ann-sofie H
Omdömet skrevs 25 augusti 2018

Vårt första besök på denna restaurang. Vi blev så nöjda! Jättetrevlig personal, supergod mat till mycket bra priser. Stora portioner! Hit kommer vi mer än gärna flera gånger.

Tack FruBerg79
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och en snabb personal. Kan vara bland dom godaste måltider jag upplevt. Rekommenderas skarpt

Tack Mikael A
Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Riktigt god mat, vällagad och smakrik. Trevligt bemötande av personalen och snabb service. Menyn var omfattande - mycket att välja på. Hit kommer jag gärna fler gånger om tillfälle ges.

2  Tack Nonno H

Resenärer som tittade på Mangos Grillhouse och Lounge tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Mangos Grillhouse och Lounge? Berätta vad du tyckte!