“Utmärkt!”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Utmärkta kötträtter och service. Proffesionellt och bra fart i köket. Mycket elegant upplagt och kanonbra efterrätter.

Tack fullfart2018

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Bästa jag ätit på restaurang på väldigt länge, hela familjen mycket nöjda!
Jag åt Jack Daniels marinerad oxfilé med vitlökspotatis, min fru åt fläskmedaljonger och barnen delade på oxfilé med pommes och bearnesås.

1  Tack Niklas1970
Omdömet skrevs 27 januari 2018

Bra menyval, bra salladsbar och liten efterrätt. Servicen bättre än OK, och interiören är trevlig med sina olika alternativa platser

Tack Roger P
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Här är det alltid snabb service på lunch. Du får mycket mat för pengarna. Du får sallad, soppa och efterrätt till maten. Det är rent och snyggt. Personalen är trevlig.

Tack Susanne J
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

En härlig kväll med mycket god mat och riktigt bra service. Thomas, vår servitör, förgyllde kvällen med skön humor och generositet. Hoppa över potatisgratängen och ta istället vitlökspotatisen.

Tack Eva L

Resenärer som tittade på Mangos Grillhouse och Lounge tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Mangos Grillhouse och Lounge? Berätta vad du tyckte!