“Bra lunch”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Här är det alltid snabb service på lunch. Du får mycket mat för pengarna. Du får sallad, soppa och efterrätt till maten. Det är rent och snyggt. Personalen är trevlig.

Tack SusanneJ517

Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

En härlig kväll med mycket god mat och riktigt bra service. Thomas, vår servitör, förgyllde kvällen med skön humor och generositet. Hoppa över potatisgratängen och ta istället vitlökspotatisen.

Tack Eva L
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Supermysigt ställe med trevlig personal och god mat! Härlig atmosfär. Hade dock lite otur och fick mitt kött well done istället för rare men jag har överseende med det då det var full restaurang och dom hade mycket att göra. Skickade tillbaka köttet och fick en perfekt rare! Ett självklart val om man vill ha god, vällagad mat för en rimlig peng.

Tack blommann
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Åt en god lunch för 100 kr med flera vällagade rätter att välja mellan. Bra salladsbuffé, vällagad dessert. Mycket trevlig och omtänksam personal.

Tack Fredrik T
Omdömet skrevs 22 december 2017

Alla rätter na är välsmakande men jag faller nästan alltid för Jack Daniels marinerad oxfilé! Den får man inte missa!!

Tack CURJAK

Resenärer som tittade på Mangos Grillhouse och Lounge tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Mangos Grillhouse och Lounge? Berätta vad du tyckte!