“Gott och blandat ”

Restaurang Thai House
Rankad som nr 9 av 91 Restauranger i Skövde
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 14 januari 2024 från mobil enhet

Mycket urval. Asiatisk mat,men även wok som du väljer själv och som kocken tillagar. Även varierade efterrätter som ingår om man väljer buffet. Ok priser.

Datum för besöket: januari 2024
Tack Scatsis

Omdömet skrevs 8 november 2023

Maten var jätte dålig samt så mådde jag och min kompis illa efter maten, illamående, ingen aptit att äta under dagen. Riset var klumpig och hård. När man kom in så fick man en äcklig bajs lukt från toaletten som var öppen. Skulle inte rekommendera detta alls.

Datum för besöket: november 2023
    • Atmosfär
Tack Theo K
Omdömet skrevs 4 november 2023 från mobil enhet

Trevligt ställe med bra mat. En helg buffe kostar 309kr vilket är ok. Finns mycket att välja på. Finns även ett fika och frukt bord vilket uppskattas.

Datum för besöket: november 2023
Tack Lasse74a
Omdömet skrevs 25 februari 2022

Ordinär Thairestaurang. Lite magert utbud men gott. Endast en tesort. Ganska dyrt, 110 kr för buffe.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack Semester
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Vi åt restaurangens kvällsbuffé och den var väldigt väl tilltagen med stort utbud av allehanda asiatisk mat, inklusive sushi och mongolian BBQ. Allt var vällagat och gott. Kanske överlag lite snälla smaker.

Trevliga lokaler och tillmötesgående personal. Mycket prisvärt!

Tr

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack magnuzs2014

Resenärer som tittade på Restaurang Thai House tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Thai House? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.