“Trevligt ställe”

Restaurang Thai House
Rankad som nr 9 av 91 Restauranger i Skövde
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 4 november 2023 från mobil enhet

Trevligt ställe med bra mat. En helg buffe kostar 309kr vilket är ok. Finns mycket att välja på. Finns även ett fika och frukt bord vilket uppskattas.

Datum för besöket: november 2023
Tack Lasse74a

Omdömet skrevs 25 februari 2022

Ordinär Thairestaurang. Lite magert utbud men gott. Endast en tesort. Ganska dyrt, 110 kr för buffe.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack Semester
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Vi åt restaurangens kvällsbuffé och den var väldigt väl tilltagen med stort utbud av allehanda asiatisk mat, inklusive sushi och mongolian BBQ. Allt var vällagat och gott. Kanske överlag lite snälla smaker.

Trevliga lokaler och tillmötesgående personal. Mycket prisvärt!

Tr

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack magnuzs2014
Omdömet skrevs 3 mars 2020 från mobil enhet

Körde igenom och stannade för lunch. Kan rekommendera det! Alla i sällskapet var nöjda med utbudet och kvaliteten på buffén. Tyvärr körde vi ett annat håll hem så vi missade möjligheten att luncha där.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 283LenaB
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Firade 16 åringen med helg buffé . Stället ligger inte mitt i centrum. Lätt att parkera utanför och smidigt o lämpligt om man dessutom bara är på genomfart genom Skövde. Ligger utmed hjo vägen. Kan varmt rekommendera stället.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Jeanette H

Resenärer som tittade på Restaurang Thai House tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Thai House? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.