“Bra service ”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 7 av 92 Restauranger i Skövde
Omdömet skrevs 3 december 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe med snabb service. Hyfsat bra nivå på maten. Åt fem rätter vilket räckte bra. Se till att skaffa appen innan.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack 756MichaelA

Omdömet skrevs 28 september 2020

Något mörk lokal, tyvärr fokus på större sällskap och mindre på par och enskilda besökare.
Dock annars ok service.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack HoffaB
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Fick vänta 45 min på maten, fick först fel men rättades snabbt. Åt vegetariskt, det var ok men absolut inte mer.

Tack jennyo85
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Har nog aldrig varit på en smutsigare restaurang. Toaletterna var under all kritik. Maten tog lång tid att få. Har definitivt varit på bättre Pinchos.

1  Tack Tourist628693
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Vi fick en trevlig familjekväll på Pinchos, men tiden var lite knapp. Vi hann göra 4 beställningar och på 2,5 timmar. I början går det bra att beställa innan man fått eller ätit upp maten, men i slutet av måltiden är det inte hållbart.
Det fanns mycket som vi ville prova men vi vuxna tyckte att få av rätterna levde upp till förväntningarna. Barnen däremot älskar detta ställe. De kan välja flera olika rätter eftersom portionerna är i tapas storlek. De tycker det är kul att beställa i appen och de gillar inredningen. Det enda de inte gillar är väntetiden på maten. Eftersom barnen tycker det är så bra här höjer jag betyget till en 3 istället för en 2.

1  Tack Lejoninnan A

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.