“Vi kan rekommendera denna restaurang I Skövde.”

Mamma Mia Ristorante & Bar
Rankad som nr 4 av 91 Restauranger i Skövde
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Restaurangen presenterar mat och vin från nord- till syditalien. Här kan du njuta av dagens lunch och à la carte som tillagas av vår kökschef som har 15 års erfarenhet av det italienska köket. Peter med personal hälsar er varmt välkomna till bords!
Omdömet skrevs 8 september 2022 från mobil enhet

Nu är vi på Mamma Mia i Skövde och firar födelsedag.
En bra restaurang I Skövde med bra personal och bra mat i italiensk genuin miljö

Datum för besöket: september 2022
Tack 581carstenj

Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Jag var här den 6:e och 7:e augusti 2022. Första gången tillsammans med min fru och andra gången med fru och dotter med familj tillsammans 6 personer. Vi beställde olika rätter allesammans och samtliga var vi helt nöjda med vad som presenterades. Kan verkligen rekommendera det som jag själv åt: Tigerräkor (dag 1) samt black and white (dag 2). Personalen helt fantastisk och gjorde allt för att skapa trivsel och var mycket uppmärksam. Den som påstår att personalen inte var trevlig kanske borde tänka efter lite. Självkritik skadar inte. Ofta blir man bemött som man själv bemöter andra.
Så vi för vår del kan rekommendera restaurangen i alla högsta grad.

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack DagobertSkene
Omdömet skrevs 22 juli 2022

Vi var hungriga och tog en promenad hit. Var varmt så vi satt oss på uteserveringen. Blev omhändertagna av personal omedelbart. Make och dotter åt Black & White, de blev väldigt nöjda och jag åt en Peperoni pizza som var mycket god.
Helt ok ställe lugn och avskild gata utan biltrafik.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack Tilan K
Omdömet skrevs 6 juli 2022

Bra läge, generöst betyg på Tripadvisor avgjorde vårt beslut.

Utan ett leende eller ”välkommen” från damen i kassan beställde vi dagens, en högrevsburgare och en pasta scampi.

Skrapade den sista pizzasalladen ur salladsbuffen….
Väl till bords smakade pizzasalladen i stort sett ingenting.
Maten serverades, pastan med scampi smakade bra och var väl tillagad. Högrevsburgaren var helt smaklös, som hamburgerbröd serverades ett delat, tunt bröd, mycket likt pizzadeg i smaken!.? Flera feta och ”kladdiga” såser fanns på tallriken, inget hjälpte!
Servitören som dukade av frågade inte om det smakade bra, smart av honom att slippa höra min åsikt….
Kaffet var gott, thevattnet stod på en värmeplatta som var kall, hur kan man misslyckas med thevatten, ha ha!
Jag tror det kostade 130kr/person, ett stort skämt!

Tips:gå förbi!

Datum för besöket: juli 2022
Tack mikaelkA6967HB
Omdömet skrevs 18 mars 2022

Inte speciellt trevliga när man försökte boka bord, trist så inget ställe jag skulle rekommendera tycker åtminstone man kan vara vänlig

Datum för besöket: mars 2022
Tack Fyrbarnsmor

Resenärer som tittade på Mamma Mia Ristorante & Bar tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Mamma Mia Ristorante & Bar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.