“Genomresa”
Omdöme om Gräddhyllan

Gräddhyllan
Rankad som nr 10 av 91 Restauranger i Skövde
Kök: Svenskt

Skulle fika här med vår son som är glutenintolerant. Han ville ha glass som sina bröder, men personalen kunde inte svara på om den innehöll gluten eller ej. Vi tipsade om att man kan läsa på glasslådan, han tog upp den och sa nonchalant: ”Äh, jag ser inget här. Ni får ta något annat”. Vi beställde latte men fick veta att mjölkskummaren var trasig, valde rena espressos i stället. Personalen kom sen och sa att han inte kunde starta maskinen så vi fick vanligt kaffe i stället. Sjukt dålig service och okunnig personal!

Datum för besöket: maj 2021
Tack LindaJala

Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

Åt dagens vegetariska lunch. Några bitar falaffel knappt uppvärmda i ett tacobröd med lite sallad. Till det klyftpotatis. Smakade inte så mycket och var inte särskilt prisvärt. Salladsbuffé var helt ok.

Datum för besöket: mars 2021
Tack joannpommer
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Vi besökte Gräddhyllan en fredag i oktober för en sen snabblunch. Bra och fräsch salladsbuffé och måltidsdryck ingår i lunchpriset. Vi valde en utmärkt falafelrulle som smakade riktigt bra. Sammanfattningsvis en bra och prisvärd lunch

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Demmereserjordenrunt
Omdömet skrevs 4 oktober 2020 från mobil enhet

Vällagat och något för alla smaklökar. Även vegetariskt. God salladsbuffé. Prisvärt. Bad om att få utesluta potatisen och då erbjöd dom mer kött istället-Hör inte till vanligheten kan jag säga.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 297katarinas
Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi har tidigare fikat här med mycket gott resultat. Nu tog vi en dagens lunch, fläskfile samt dagens fisk. Båda var mycket goda, lägg därtill frächheten på hela restaurangen och den trevliga personalen, här kommer vi åter att äta då vi är i stan.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack Rompunch

Resenärer som tittade på Gräddhyllan tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Gräddhyllan? Berätta vad du tyckte!