“Bra snabblunch”

Gräddhyllan
Rankad som nr 16 av 91 Restauranger i Skövde
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Vi besökte Gräddhyllan en fredag i oktober för en sen snabblunch. Bra och fräsch salladsbuffé och måltidsdryck ingår i lunchpriset. Vi valde en utmärkt falafelrulle som smakade riktigt bra. Sammanfattningsvis en bra och prisvärd lunch

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Demmereserjordenrunt

Omdömet skrevs 4 oktober 2020 från mobil enhet

Vällagat och något för alla smaklökar. Även vegetariskt. God salladsbuffé. Prisvärt. Bad om att få utesluta potatisen och då erbjöd dom mer kött istället-Hör inte till vanligheten kan jag säga.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 297katarinas
Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi har tidigare fikat här med mycket gott resultat. Nu tog vi en dagens lunch, fläskfile samt dagens fisk. Båda var mycket goda, lägg därtill frächheten på hela restaurangen och den trevliga personalen, här kommer vi åter att äta då vi är i stan.

Datum för besöket: oktober 2019
3  Tack Rompunch
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Aldrig varit på något matställe som varit så oorganiserat som detta ställe.

Maten ok, överpris nja åtminstone gränsfall.

Datum för besöket: november 2019
Tack 168DanielM
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Vilket ställe ! Fanns inget för vårt allergiska barn då kom kocken och gav flera alt han kunde fixa , proffsig kunnig ! Servicen va kanon . Bra priser och smakrik mat !

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Johannamelkersson

Resenärer som tittade på Gräddhyllan tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Gräddhyllan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.