“Prisvärt och gott”

Restaurang Thai Thai
Rankad som nr 8 av 91 Restauranger i Skövde
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Här äter du god thai mat i genuin thai miljö till bra pris med bra och trevlig service. Du får stora portioner så det är ingen risk att du inte blir mätt. Dessutom mycket prisvärt.
Du känner dig alltid välkommen och får personlig välkomnande service.
Vi rekommenderar verkligen ett besök på vår kvarterskrog som vi besöker ofta.
Restaurang Thai Thai har även hämtmeny.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 581carstenj

Omdömet skrevs 27 december 2019

Absolut bästa thaimaten i Skövde, superbra för veganer då de kan veganisera i stort sett alla rätter. Supermysig lokal och gullig personal.

Datum för besöket: november 2019
Tack Ebba T
Omdömet skrevs 20 november 2019

Thai Thai är stadens bästa asiatiska restaurang. Maten är väldigt välsmakande. Personalen är alltid trevlig och får en att känna sig välkommen.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Magnus P
Omdömet skrevs 29 september 2019

Avspänd miljö och mycket god och vällagad mat! Stort utbud med möjlighet att variera innehåll efter tycke och smak. Vill du ha extra starkt så säger du bara till! God service och rimliga priser.

Datum för besöket: september 2019
Tack Ulrika J
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Snabb5 och mycket gott. Hämtar ofta mat här och det är alltid gott och rikligt. En hämtportion räcker väl till två ”panschisar”

Datum för besöket: maj 2019
Tack Håkan P

Resenärer som tittade på Restaurang Thai Thai tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Thai Thai? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.