“Utmärkt cafe”
Omdöme om Rådhuscafeet

Rådhuscafeet
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Skövde
Omdömet skrevs 10 november 2023

Helt OK för lättare lunch. Vårt sällskap fick plats i ett av rummen där inredningen var gammaldags vilket passade oss i 1800talssällskapet. Ett stort sortiment bakverk och ett par olika smörgåsar.

Datum för besöket: november 2023
    • Atmosfär
Tack BenHer2

Omdömet skrevs 3 augusti 2023 från mobil enhet

Bestämde oss att fika i centrala Skövde en tisdag kväll vid 17. Fanns väldigt lite att välja på. Inte en enda bulle. Några vissna mackor o kakor. Tråkigt

Datum för besöket: augusti 2023
Tack kukariamba
Omdömet skrevs 23 juli 2023 från mobil enhet

Gick in för att köpa gelato glass som visades med fin bild utanför. Fick en äcklig vattnig, isig sörja. Gick bara beställa 1 kula där ”glassen” trycktes ut genom en maskin! Svindyr var den med! Under all kritik!!!!

Datum för besöket: juli 2023
Tack Coastal20903648537
Omdömet skrevs 3 juli 2023 från mobil enhet

Personalen (klädd i shorts:) sitter i baren med mobiltelefoner, det tar en lång stund innan man får någon uppmärksamhet. Dåligt väder denna dag så anledningen till att vi gick dit var att det fanns regnskydd. Man kunde äta lunch. Vi fick beställa i baren, bära ut dryck, glas och bestick själva till smutsiga bord. Redan där förstod vi att vi borde ha valt något annat ställe (nu var vi i Skövde). En räksmörgås med torrt bröd och torra räkor, en pannbiff med sk gräddsås (orange smörja) och grå sörja till sk biff. Våra hundar hade gillat det:)
Toaletten smutsig. Hemskt ställe. En skam för Skövde.

Datum för besöket: juli 2023
Tack N3314AMannal
Omdömet skrevs 8 juni 2023

Sista gången vi åt och fika här. Beställde en focaccia med kyckling. Det var mer en varm macka med kyckling-skinka till priset av något helt annat! Två tunna påläggsskivor med något som smakade skinka. Jag förväntade att det skulle vara mer kyckling, eller kycklingbitar. När jag frågade personalen vad det var så beskrev dom det som kyckling-skinka. Det var även en ostbit och en tomat bit på. Brödet var mer toast än focaccia. Till efterrätt så beställde jag en Snickerskaka, men den hade vita fläckar på sig. Troligen från att varit tinad sen kanske omfryst. Sen att personalen var otrevliga och inte alls serviceminded hjälpte inte att lyfta upplevelsen. Dit går vi inte igen.

Datum för besöket: juni 2023
Tack agnes o

Resenärer som tittade på Rådhuscafeet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Rådhuscafeet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.