“Värsta skiten jag varit med om”
Omdöme om Rådhuscafeet

Rådhuscafeet
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Skövde
Omdömet skrevs 10 april 2023

Väntade 45 min på mat. Efter 40 min bad vi om pengar tillbaka pga skulle inte hinna äta. Blev nekade återbetalning trots diskussion med chef. Fick lämna maten och utan pengar tillbaka. Den värsta servicen jag varit med om.

Chef ansåg det skäligt att vänta 45 min på lunch mat eftersom den ”var lagad från grunden” vilket den absolut inte är. Hemskt. Gå aldrig dit.

Datum för besöket: april 2023
4  Tack Molly K

Omdömet skrevs 2 september 2022

Väldigt bra service och god plockbricka. Restaurangen erbjöd en riktigt trevlig stund med god mat och vänner.

Datum för besöket: september 2022
Tack 380Ebbot
Omdömet skrevs 2 september 2022

Jättetrevlig ost-och charktallrik. Varierad chark med olika ostar, frukt, kex och annat mumsigt. Väldigt gott med ett glas prosecco till. Mysig lokal och serviceinriktad personal. Jag kommer tillbaka!

Datum för besöket: september 2022
Tack Evelinapagoldh
Omdömet skrevs 14 juli 2022

Jag va på besök i Skövde och ville käka lunch i stan.
Mysigt ställe med stor uteservering mitt i centrum. Deras caesarsallad va riktigt god och gott kaffe med en saftig kaka efteråt vart de också!

Datum för besöket: juli 2022
Tack 858albine
Omdömet skrevs 12 juli 2022

Fint läga mitt på torget. Trevlig personal.
Vi åt ceasarsallad & pannbiff, bra mat och stora portioner. Även våran hund var välkommen.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 44johant

Resenärer som tittade på Rådhuscafeet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Rådhuscafeet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.