“Det sämsta vi varit med om”
Omdöme om Rådhuscafeet

Rådhuscafeet
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Skövde
Omdömet skrevs 8 juli 2022 från mobil enhet

Det var så dåligt att jag tyckte synd om dom.. jag beställde Green Wrap, fick en Ceasar wrap.. jag blev ombedd att själv säga till killen i köket vilket jag gjorde, 5min senare fick jag min Green Wrap MEN i den fanns bara bulgur, lök och bönor. Alltså missade han att lägga i avokado, morötter, hummus och vitkål. HUR kan man glömma ALLA dessa ingredienser? De andra två jag var med hade beställt varsin pizza vilka båda var DRÄNKTA i ost och smakade INGENTING!! Det var faktiskt det sämsta vi alla varit med om… jag fick be om pengarna tillbaka och fick det tillbaka i kontanter vilket jag verkligen inte ville ha men jag tog emot det för jag ville bara snabbt därifrån och vi fick gå till ett annat ställe för att faktiskt kunna få i oss någon mat.. jag hoppas ägarna ser detta för då har vi bara en sak att säga: STÄNG NER! Ni klarar tyvärr inte av att ha detta stället som ändå ligger på en fin plats. Snälla byt ut all personal eller anställ fler personal som ändå har KOMPETENS. Alla kändes som yra höns och hade inte koll på någonting. Gå inte hit, TYVÄRR.

Datum för besöket: juni 2022
Tack AnneMHansen

Omdömet skrevs 8 juli 2022

Hur kan man få en pizza att smaka äckligt? Det kan dom iallafall.. ärligt talat så var detta det sämsta jag och mitt sällskap varit med om. Vi fick be om pengarna tillbaka och äta någon annanstans. Om du gillar god mat med bra service, gå INTE hit!!

Datum för besöket: juni 2022
Tack Emil A
Omdömet skrevs 28 maj 2022

Käkade middag där ett par dagar sedan med mina kompisar från Linköping efter en cykeltur. Riktig god mat och mysigt ställe. Personalen var den trevligast jag har träffat i Sverige och väldigt hjälpsam. De har ett stort sortiment av öl och goda drinkar(tackar Roban). Rekommenderar 100%.

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack 918nikolaosp
Omdömet skrevs 16 april 2022

Riktigt uselt ställe! Personalen var sjukt otrevlig. Det saknades tvål på toaletten. Pastan bestod av sönderkokt pasta med fabriksprocessade köttbullar och ”tomatsås” bestående av enbart krossad tomat. Två i sällskapet fick sen och därefter fel mat. Personalen föreslog då att de skulle ta det de fick istället för det de beställt. Kommer aldrig gå hit igen.

Datum för besöket: april 2022
Tack hanna_maria_linde
Omdömet skrevs 12 december 2021 från mobil enhet

Beställde in två paninis som var under all kritik. Helt ljumna och osten var inte i närheten av smält. Morotskaka smakade halvfabrikat.

Datum för besöket: december 2021
Tack NRM1998

Resenärer som tittade på Rådhuscafeet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Rådhuscafeet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.