“Stora portioner och goda drinkar”
Omdöme om Rådhuscafeet

Rådhuscafeet
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Skövde
Omdömet skrevs 24 november 2021

Inte Skövdes roligaste lokal eller uteservering, men Lunchen var god, Vi valde räksmörgås och Ceasarsallad med räkor, jättestora portioner som vi sköljde ner med god öl. På kvällen återkom vi och testade lite goda drinkar. Trevligt!

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Hakan_11

Omdömet skrevs 18 juli 2021

Middag söndag kväll. Köttbullarna smaka värre än Mamma Scan frysta. Potatis var hård och mjuk på samma gång(gammal), hår i salladen. Pizzan hade smörgåsskinka, smörgåsost (i mängder) och ananas på burk. Vi fick lämna i stort sett allt och åka till Ica för att mikra godare mat på hotellet!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Excursion504697
Omdömet skrevs 6 juli 2021 från mobil enhet

Obefintlig service. Bord med disk o matrester fick stå kvar under hela tiden vi var där. Alla ska trängas i ett smalt utrymme tillsammans med personalen för att beställa och hämta. Helt obegripligt upplägg. Noll Corona anpassning.
Maten var ok men det inte mer. Synd när man har stans bästa läge.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack hilleni
Omdömet skrevs 23 juni 2021 från mobil enhet

Här stannade vi och tog en öl och en cider efter en god middag på vår 54:e bröllopsdag. Samma dag som Sverige vann dagens em fotbollsmatch mot Polen med 3-2.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack 581carstenj
Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

Stannade till för en öl. Trevligt alla i sällskapet var nöjda. 3 öl och 1 glas vin. Nästa gång testar vi maten.

Datum för besöket: mars 2021
Tack fredrikl265

Resenärer som tittade på Rådhuscafeet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Rådhuscafeet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.