“Kall Starobrno!!!”
Omdöme om Rådhuscafeet

Rådhuscafeet
Rankad som nr 2 av 2 Kaffe och te i Skövde
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Rådhusbaren Skövde har nu byggt om. 14 olika Fatöl samt många flasköl. Rådhusbaren ligger till vänster om Rådhuscafet Skövde centralt vid Hertig Johans Torg.
Hel och ren lokal. Trevlig positiv personal. Stor uteservering med kvällssol. Soft musik i högtalaren.
Kan ännu en gång rekommendera Rådhusbaren Skövde!

Datum för besöket: juni 2017
Tack andersb430

Omdömet skrevs 15 juni 2017

Väljer alltid rådhuset när vi ska fika, både med kompisar, pojkvän eller jobb. Finns gott om platser med olika rum beroende på hur man kan sitta. Bra utbud av både fika, kaffe och mat (och alkohol på kvällen). Prisvärt också skulle jag säga :)

Datum för besöket: juni 2017
Tack Emma B
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Är i Skövde.
Ledig idag och imorgon. Sitter på Rådhusbaren Rådhuscafet vid Hertig Johans Torg, Skövde Centrum.
Soft Rock i Högtalaren. 10 sorters Fatöl. Blir 14 innan sommaren.
Positiv och artig personal. Stor uteservering med kvällssol.
Rådhusbaren är cirka 400 meter från Skövde Centralstation.
Fri WiFi. Bra matmeny. Mycket bra kaffe.
Kan ännu en gång varmt rekommendera Rådhusbaren Skövde!!!

Datum för besöket: april 2017
Tack andersb430
Omdömet skrevs 26 januari 2017 från mobil enhet

Ledig imorgon.
Nu en kort after work på Rådhusbaren Skövde.
Soft rockmusik i högtalaren. Kall Krusovice fatöl. Hel och ren bar. Artig och trevlig personal.
Rådhusbaren ligger vid Hertig Johans torg cirka 350 m från Skövde Central.
Sommartid stor uteservering med kvällssol.
Kan varmt rekommendera en after work på Rådhusbaren.

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack andersb430
Omdömet skrevs 7 januari 2017

Åt soppa, smakfull, snabb leverans och bra service. Bra portioner med bröd till.Dagens soppa rekommenderas, god smak

Datum för besöket: december 2016
Tack Isabella A

Resenärer som tittade på Rådhuscafeet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Rådhuscafeet? Berätta vad du tyckte!