Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
LinaAngelinaZ

Lina

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 apr. 2024
Ett helt okej hotell, inte toppmodernt men rena ganska stora enkelrum, bra frukost, bra läge med nära stationen och centrum.
Resetyp: Reste med familjen
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
3,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Katarina Blomquist, OwnerScandic Billingen, svarade på det här omdömet
Svarade för 3 veckor sedan
Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!

Hälsningar
      • eDreams
      11.1 km från Scandic Billingen
      Visa fler hotell i Skövde
      Omdömet skrevs 25 april 2024

Jättefin byggnad med bra läge centralt. Men gammalt och slitet . Svårt med parkering för mer än 2 timmar per gång, om man inte bokat i förväg. Rummen otroligt trista och föråldrade. Dålig lukt från avloppen, tomt i tvåldispensern och riktigt dålig handdukskvalitet. Skulle tyvärr inte bo här igen.

Restyp: Reste i arbetet
      Tack Eva I
      Omdömet skrevs 23 april 2024

Datum för vistelsen: april 2024
      Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
      Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
      Omdömet skrevs 22 april 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
      Katarina Blomquist, Owner på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 28 mars 2024

Vi bokade Scandic Billingen för att utforska Hornborgarsjön och Varnhems kloster.
      Det är ett bra läge för det. Hotellet är ett kulturhus och dess karaktär på rum och utrymmen påminner om gamla tider. Vi tyckte det var charmigt med atmosfären i hotellet. Personalen var genomtrevliga och serviceinriktade. Rummen välstädade och sängen var skön att sova i. Det enda minuset var att kuddarna var för mjuka i vår smak.
      Vi åt kvällsmat på hotellet och på menyn stod det rimmad torsk med kokta rödbetor, räkor, skirat smör och potatis. Fantastiskt gott!! Menyn ändras varje kväll och det är husmanskost som gäller och det passar ju in med den övriga atmosfären på hotellet.
      På frukosten fanns det mycket att välja på men det som stack ut var de goda äggmuffins som är deras specialitet. Frukosten öppnade kl 6 vardagar och det var gott om plats.
      Sammanlagt ett mycket bra hotell med en unik atmosfär!

Datum för vistelsen: mars 2024
      Tack andersUppsala

Hej Anders,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Allt fint beröm ser vi till att dela med oss till hela teamet här på hotellet. Varmt välkomna tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 11 mars 2024

Badrummet var hur fint som helst resten går att diskutera.
      Skulle jag besöka hotellet igen högst troligt nej.

Inget för mig då kvalitet inte riktigt höll det jag förväntade mig.

Sängen var hård men kuddarna och täcket okej men inget annat som var WOW

Datum för vistelsen: mars 2024
      • Restyp: Reste ensam
      Tack Thea P
      Katarina Blomquist, Owner på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2024

Hej Thea,

Tack för att du delar din upplevelse med oss, det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen, det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Med vänlig hälsning