Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
veronicasvanbergs

Inget jag rekommenderar

2,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 23 apr. 2024
Vi hade smutsiga lakan, som de iofs gav oss nya när vi bad om det.
Frukosten fylldes sällan på och disken plockades inte bort så det fanns inte många lediga bord att sitta vid.
Det var stopp i handfatet på rummet.
I största allmänhet en inte särskilt trevlig hotellvistelse. Personalen var trevlig iaf.
Datum för vistelsen: april 2024
1,0 av 5 bubblorStandard
2,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
2,0 av 5 bubblorRenlighet
2,0 av 5 bubblorService
3,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
  • Strawberry Hotels
      Visa fler hotell i Skövde
      Omdömet skrevs 22 april 2024

Datum för vistelsen: april 2024
      Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
      Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
      Katarina Blomquist, Owner på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2024

Omdömet skrevs 28 mars 2024

Vi bokade Scandic Billingen för att utforska Hornborgarsjön och Varnhems kloster.
      Det är ett bra läge för det. Hotellet är ett kulturhus och dess karaktär på rum och utrymmen påminner om gamla tider. Vi tyckte det var charmigt med atmosfären i hotellet. Personalen var genomtrevliga och serviceinriktade. Rummen välstädade och sängen var skön att sova i. Det enda minuset var att kuddarna var för mjuka i vår smak.
      Vi åt kvällsmat på hotellet och på menyn stod det rimmad torsk med kokta rödbetor, räkor, skirat smör och potatis. Fantastiskt gott!! Menyn ändras varje kväll och det är husmanskost som gäller och det passar ju in med den övriga atmosfären på hotellet.
      På frukosten fanns det mycket att välja på men det som stack ut var de goda äggmuffins som är deras specialitet. Frukosten öppnade kl 6 vardagar och det var gott om plats.
      Sammanlagt ett mycket bra hotell med en unik atmosfär!

Datum för vistelsen: mars 2024
      Tack andersUppsala

Hej Anders,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Allt fint beröm ser vi till att dela med oss till hela teamet här på hotellet. Varmt välkomna tillbaka till oss.

Katarina

Omdömet skrevs 11 mars 2024

Badrummet var hur fint som helst resten går att diskutera.
      Skulle jag besöka hotellet igen högst troligt nej.

Inget för mig då kvalitet inte riktigt höll det jag förväntade mig.

Sängen var hård men kuddarna och täcket okej men inget annat som var WOW

Datum för vistelsen: mars 2024
      • Restyp: Reste ensam
      Tack Thea P
      Katarina Blomquist, Owner på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2024

Hej Thea,

Tack för att du delar din upplevelse med oss, det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen, det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Katarina

Omdömet skrevs 3 mars 2024

Datum för vistelsen: februari 2024
      Omdömet skrevs 29 februari 2024

Kan inte va annat än nöjd! Fantastisk god AW buffe, i samband med incheckning, till bra pris! Trivsamt hotell med sköna sängar och sköna, tunga täcken! Varmt och skönt på rummet! Frukosten, omg, bästa någonsin! Det finns verkligen ALLT du kan önska, så genomtänkt! Lite topping t äggröran, små portionsglas med yoghurt toppat med ett blåbär - sånna där enkla saker men som gör SÅ mycket! Oboy och iskaffe, alltså hatten av! Nämnde jag croissant? Ni förstår ju, tipptopp! 👌

Datum för vistelsen: februari 2024
      Tack 524idas
      Katarina Blomquist, Owner på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2024

Hej1

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Det är så roligt att läsa att du är nöjd med allt från vår AW-buffé till sovkomfort och frukost. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Katarina Blomquist
      Hotelldirektör