Travelocity
ScandicHotels.com
SPARA 6 US$
Orbitz.com
Omdömet skrevs 2 november 2020

Hotellet ligger bra mitt i centrum av Skövde med gångavstånd till det mesta. Men hotellets gemensamma ytor (och rummen vi bodde i) hade verkligen passerat bästföre-datum. Det var rent men mattorna i korridorerna tex. luktar gammalt. Hotellet har helt enkelt inte renoverats invändigt som det borde gjorts. Allt fungerade bra i övrigt och frukosten var helt ok.

Tack Per K
Kristian Sandahl, General Manager på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2020

Hej Per!

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, det är mycket värdefullt för oss. Vi skulle gärna se att vi fick renoverat men det är roligt att du upplever att det är rent och prydligt. Jag hoppas att du väljer att komma tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Att inte klara att göra rummen mer personliga, utan bara vanlig simpel Scandic standard, när det i övrigt är en fin historisk byggnad, skapar lite besvikelse.

Helt ok i övrigt med frukost, lobbyn etc. och väldigt centralt läge.

1  Tack StefanJ227
Kristian Sandahl, General Manager på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Vi hade ett trevligt 2-dygns besök i Skövde i början av oktober. Vi fick ett fräscht och bekvämt nyligen renoverat rum på det här ”klassiska” hotellet nytt i centrala stan. Frukosten var som vanligt på Scandic riktigt bra. Scandic har aktivt verkat för att Coronasäkra frukosten. En bra och prisvärd vistelse

Tack Demmereserjordenrunt
Kristian Sandahl, General Manager på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2020

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Vil blir väldigt glada att höra att ni uppskattar vår frukost och att ni känner er säkra hos oss.Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Vi hade bokat ett standard plus rum, rummet vi fick stämde inte alls med bilderna. Det var avsevärt mindre, hade endast 2 St 80 sängar, det hade inte fått plats större. På toaletten (som var minimal) fanns endast en uppsättning handdukar. När vi påpekade detta blev vi ombedda att hämta en omgång till i receptionen, och om vi inte gjorde det skulle de komma till rummet med handdukar i mån av tid. Vi betalade 1970:- för rummet och upplever att varken rum eller service var prisvärt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack HbochCk
Kristian Sandahl, General Manager på Scandic Billingen, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2020

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med din vistelse, det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster.

General Manager

Omdömet skrevs 17 augusti 2020