SPARA 18 US$
Booking.com163 US$
eDreams163 US$
Travelocity145 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt trevlig och vacker miljö med vänlig och serviceinriktad personal. Mycket vällagad och god mat. Kan verkligen rekommendera deras golfpaket då golfbanan är en trevlig upplevelse som kompletterar det övriga utbudet perfekt. Rummen ganska små men trevligt inredda. Enda minuset för oss var en väldigt mjuk säng.

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack MacVilhelm
Lisa Johansson, Marknadsföring på Knistad Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Tack för ett fint omdöme. Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 15 juli 2020

Rummen var små och fräscha. Banan väldigt trevlig att spela. Tomt på mat vid hål 10, fanns varken mackor, bullar eller korv detta drar tyvärr ner hela betyget. Maten på kvällen snålt tilltagen så även på lunchen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack ChristinaP3172
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Ett stenkast från Skövde ligger denna golfanläggning som är väl värd ett besök.Kännetecknet framförallt är att vilja ge service och få alla att trivas.Detta lyckas man med på ett mycket bra sätt.För alla golfare - känn er som hemma.Banan är trixig framförallt första gången även om du får mycket hjälp av banguiden.Hamnar du utanför fairway äter den bollar.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack dangD7037CM
Lisa Johansson, Marknadsföring på Knistad Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2020

Tack för stt du besökte oss och tog dig tid att skriva detta fina omdöme. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Fin golfbana med nygrillad hamburgare att köpa vid häl 10. Fantastiskt god och vällagad mat i restaurangen. Boendet lämnar dock övrigt att önska. Vi bodde i ena flygeln och rummet var fint men litet, men badrummet var riktigt sunkigt. Det hade duschväggar som saknade dörr så det blev dyngsurt på golvet. Gammalt och slitet, så det drar ner helhetsintrycket.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack asasam
Lisa Johansson, Marknadsföring på Knistad Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2020

Tack för recensionen och för ert besök.
Vi renoverar herrgården och rummen varsamt och lite i sänder.

Vi hälsar välkommen tillbaka snart!

Omdömet skrevs 10 maj 2020 från mobil enhet

Allt var såå bra, trevlig personal, fantastiskt mat...
Rummen var nog nyrenoverade och mycket fräscha.
Var två nätter med två golfrundor och två middagar.
Alla vi fyra stycken njöt av stället & atmosfären till fullo.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack MissEbba
Lisa Johansson, Marknadsföring på Knistad Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2020

Tack så mycket för att ni besökte oss och tog er tid att recensera ert besök så här fint. Hoppas vi ses snart igen!