Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
getaroom.com
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Andra gången jag bor här. Stort rum och jättebra frukost. Den bästa jag fått i år i coroatider. Allt fanns på buffén som jag önskade. Kommer gärna tillbaka hit. Bra att kunna parkera på gatan utanför hotellet.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack Hargus23
Quality Hotel Prisma Quality Hotel Prisma, Annan på Quality Hotel Prisma, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2020

Hej,
Vad roligt att du trivdes så bra hos oss.
Vill du inte parkera på gatan nästa gång eller om det skulle vara fullt där
så kan man boka garageplats för 150:-/natt alt stå på våran nya uteparkering för
100:-/natt

Varmt välkommen igen!

Omdömet skrevs 8 juni 2020

Bra beläget en kort promenad från centrum. Om man inte kommer för sent hittar man gratis parkering direkt utanför hotellet. Trevligt bemötande i receptionen. Rummet rent och funktionellt. Frukosten corona anpassad. Bröd, musli osv. paketerat i påsar. Yoghurt, frukt i plastbägare. Bra lösning. Liten "uteplats" på baksidan. Trevligt att sitta där och koppla av med en öl eller ett glas vin som kan köpas i receptionen.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack HansHbg_Sverige
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarade på det här omdömetSvarade 9 juni 2020

Hejsan,

Vad roligt att höra att du har haft det bra hos oss.
Vi önskar dig varmt välkommen igen!

Omdömet skrevs 15 mars 2020

Precis över järnvägen ligger Prisma. Perfekt om man ska besöka Volvo (ligger precis intill) eller annan central plats i Skövde. Vänlig och mycket hjälpsam personal. Trevliga rum med bra standard och man bäddar och städar rummen utan att behöva säga till - till skillnad från andra hotell där man måste be extra om det. Bra frukost med nybakat bröd och olika sorters pålägg och annat gott. Mycket bra med egen restaurang så man kan äta en sen middag utan att behöva gå ut på stan. Fanns tydligen garage i huset (hade ingen egen bil).

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack thomaskA1057SD
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Tack för din feedback.
Vad roligt att höra att du har haft det bra hos oss.

Varmt välkommen igen!

Omdömet skrevs 10 mars 2020

Bra läge i förhållande till resecentrum. Fräscht och nyrenoverat rum och trevlig personal i receptionen. Frukosten rätt medioker. Var dåligt påfyllt, trots få gäster i matsalen, och mycket disk som stod på borden.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Anna A

Hej,

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback.
Vi jobbar ständigt med förbättring och tar tacksamt emot
alla synpunkter och arbetar vidare utifrån dom.

Välkommen igen!

Omdömet skrevs 20 februari 2020

De hade rörbyte vilket jag förvarnats om men ljudet var mycket högre än vad jag trodde plus att man startade 7.15 på morgonen. Allt var annars bra förutom man hade plast bestick till frukost försök liksom att klyva ditt morgonägg... Annars personalen är supertrevlig, Blev uppgraderad och det har bra läge med behändigt garage tillgängligt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Christian J
QHPrisma, Receptionschef på Quality Hotel Prisma, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2020

Hej,

För att arbetet skulle ta så lite tid som möjligt så var vi tyvärr tvugna att ibland starta igång så tidigt på morgnarna.
Nu är arbetet klart och restaurangen och frukosten är som vanligt igen.

Välkommen igen!